سیدکمال‌الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه دبیران کل احزاب ۱۸گانه جبهه پیروان رهبری و قائم مقام‌هایشان به عنوان اعضای شورای مرکزی جبهه پیروان جلسات منظمی دارند، گفت: درمورد انتخابات بحث و بررسی می‌شود ولی چون در فصل انتخابات نیستیم نمود بیرونی ندارد اما تک‌تک اعضای جبهه پیروان خط امام و رهبری اعم از حزب موتلفه اسلامی، جامعه‌های اسلامی مهندسین و کارمندان و ... برای خود ساز و کار انتخاباتی تعریف کرده‌اند.

وی در تشریح ساز و کار جامعه اسلامی کارمندان برای ورود به انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: جامعه اسلامی کارمندان کمیته‌ای را که خود من مسئول آن هستم مامور کرده تا کاندیداهایی که بالقوه و بالفعل هستند در تهران و استان ها شناسایی و حمایت کنیم و سایر احزاب هم برنامه هایی را تعریف کرده‌اند.

وی در خصوص میزان یکپارچگی تصمیمات در جبهه پیروان با بیان اینکه در بعضی چیزها یکپارچه تصمیم می‌گیریم ولی در برخی جاها احزاب حق تحفظ دارند،‌ اظهار داشت: مثلا درمورد کاندیداهای ریاست جمهوری تصمیم‌ها یکپارچه است ولی درمورد انتخابات مجلس ممکن است هر حزبی کاندیدای خود را در استان‌ها داشته باشد.

طول انتخابات های گذشته نشان داده که وقتی اصولگرایان منسجم باشند موفق می شوند، اظهار داشت: اصولگرایان هر وقت متشتّت هستند برنده نیستند و این را از قبل هم می شود پیش‌بینی کرد ولی انسجام به موفقیت تامّ یا نسبی را رقم خواهد زد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.