امروز در بازار آزاد قیمت انواع سکه و طلا نسبت به روز گذشته نوسان جزئی داشته است؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۳ میلیون و ۷۴۸ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۳ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی یک میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۶۶۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۳۴۰ هزار و ۹۵۰  تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۲۸۳.۳ دلار معامله می‌شود.

گفتنی است، صرافی‌های بانک ها قیمت دلار را برای روز جاری با ۲۰۰ تومان افزایش نسبت به نرخ دیروز، ۱۰  هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۰ هزار و ۸۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های بانک ها ۱۲ هزار و ۷۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو  نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان است.

یورو در مرکز مبادلات ارزی ۴۸۴۰ تومان،‌ درهم امارات ۱۱۴۳ تومان و پوند انگلیس نیز ۵۳۵۹ تومان قیمت خورده و به واجدان شرایط دریافت ارزهای دولتی فروخته می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.