آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد که در بارگاه منور رضوی برگزار شد با تبریک میلاد حضرت زینب(س) اظهارکرد: شخصیت سیاسی ایشان بسیار مهم است و مقاومتی که حضرت زینب(س)در واقعه عاشورا داشتند ابزاری برای رسیدن به عظمت سیاسی بود. 

وی افزود: دشمن می خواست با شکنجه شخصیت ولایی اهل بیت(ع) را از بین ببرد وحضرت زینب(س) ابتکار عمل را به دست گرفتند و اجازه ندادند این توطئه عملی شود و با روشنگری هایی که شد یزید  و اطرافیانش را خار و ذلیل کردند. 

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: ما الگویی مانند حضرت زینب(س) داریم و لااقل باید مسیر سیاسی ایشان را در استکبار ستیزی دنبال کنیم و در برخورد با دشمنان ملت و دولت تبعیت از این مقام والا داشته باشند.

امام جمعه مشهد گفت: دشمن در ۴۰ سال گذشته به عناوین مختلف علیه ملت ما توطئه کرد و حالا با جنگ اقتصادی به مقابله با ایران آمده تا ما را منفعل کرده و از آنها پیروی کنیم  که باید بدانیم  این مسیر تا براندازی دین ادامه خواهد داشت.

علم الهدی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب به همین جهت از چندسال بیش به اقتصاد مقاومتی تاکید داشتند و در کشوری که ما این همه منابع طبیعی داریم می توانیم مشکلات را حل کرده و تولید اشتغال داشته باشیم. 

وی خاطرنشان کرد: استاندار جدید خراسان رضوی اولویت خود را اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت های بومی برای حل مشکلات اعلام کرده است که ما هم از آن استقبال می کنیم تا فقر در خراسان رضوی ریشه کن شده و اشتغال برای جوانان ایجاد شود. 

امام جمعه مشهد تاکید کرد: این برای ما ننگ است که یک جوان نتواند شکم همسر و فرزندان خود را سیر کند زیرا وظیفه ماست که شرایط کار و اشتغال این افراد را فراهم کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: نمایندگان مجلس باید بررسی کنند و ببینند در بودجه سال آینده کشور اقتصاد مقاومتی کجای بودجه جای دارد و باید به سیاست های اقتصاد مقاومتی و اتکا به نیروی درونی توجه شود. 

علم الهدی اظهار کرد: تنها اینکه بگوییم این در آمد و هزینه های بودجه درست است یا خیر کفایت نمی کند و باید رابطه بودجه با اقتصاد مقاومتی مشخص شود و اگر به این موضوعات توجه نکنیم باید پاسخگوی خداوند متعال باشیم. 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اینکه چشم ما به لبخند چند کافر اروپایی باشد و آنها لبخند بزنند و ما خوشحال شویم درست نیست.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.