«پارک هونگ سئو» در نشست خبری پیش از بازی تیم ملی فوتبال ویتنام با ایران در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آل نهیان ابوظبی گفت: تیم ملی فوتبال ایران بازیکنان فیزیکی و تکنیکی خیلی خوبی دارد. این تیم سرمربی فوق العاده ای دارد که نزدیک به ده سال از حضورش در فوتبال ایران می گذرد. می دانیم با تیمی خیلی خوب بازی می کنیم.

وی افزود: خیلی خوب می دانیم بازی سنگین و سختی پیش روی ما خواهد بود و باید با تمام توان به مصاف این تیم برویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ویتنام با اشاره به جوان بودن تیمش و اینکه با این شرایط باید به مصاف تیمی پر مهره و با تجربه همچون ایران برود، تصریح کرد: ما خیلی خوب می دانیم هم بازیکنان و هم سرمربی ایران تجربه زیادی دارند. این موضوع برای ما کار را سخت می کند. حالا باید روی بازی تمرکز کنیم و به موضوع دیگری هم فکر نکنیم.

«پارک هونگ سئو» درباره اشتباهات این تیم در بازی با عراق و مصدومیت چند بازیکن خود برای بازی با ایران گفت: خوشبختانه فردا مصدومی برای بازی نداریم. درباره باخت مقابل عراق باید بگویم ما خوب بازی کردیم تا اینکه آنها در ثانیه های پایانی به گل زیبایی رسیدند. ما همه چیز را در خصوص آن بازی فراموش کرده ایم و به فکر بازی فردا هستیم.

این مربی درباره حضور ایران در رنکینگ نخست آسیا و حضور کارلوس کی روش روی نیمکت این تیم که سابقه کار با الکس فرگوسن در منچستریونایتد و مربیگری در رئال مادرید را دارد نیز تاکید کرد: کی روش یک مدیر بزرگ برای فوتبال ایران است که بالاترین توانایی های فنی را هم کسب کرده است. زمانیکه در کره بودم شناخت خوبی از ایران داشتم. باید هم بگویم فردا بازی بسیار مهمی در بخش های مختلف داریم که حالا باید خودمان را به فوتبال ایران خوب نشان دهیم.

سرمربی تیم ملی ویتنام درباره هدف خود مقابل ایران که آیا کسب صرفا یک امتیاز است یا نه، گفت: ما دنبال برد هستیم. البته می دانیم آنها از بازیکنان تکنیکی و خوبی بهره می برند که کار را سخت می کند. به هر حال ما بازی خودمان را مقابل ایران انجام می دهیم و دنبال بهترین نتیجه در این بازی سخت هستیم.


 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.