حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در دومین دیدار کارکنان جوان آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی اظهارکرد: نیروهای جوان آستان قدس می‌توانند در چابک بودن سازمان، نظم سازمانی، بهبود روش‌ها، انجام به موقع کارها و پیشرفت امور نقش آفرینی کنند.

وی افزود: مجموعه ۶۰۰ واحدی برای زوج‌های جوان توسط آستان قدس ساخته می‌شود که به زودی فاز اول آن بهره برداری خواهد شد و قطعاً کسانی که در این آستان مشغول به کار هستند در اولویت قرار می‌گیرند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: در ۲ سال گذشته ۲۷۰۰ شغل توسط معاونت امداد مستضعفین و بخش‌های مختلف آستان قدس ایجاد کردیم.روزی که وارد آستان قدس شدم ۱۰ شرکت زیان‌ده وجود داشت ولی تا پایان امسال هیچ شرکتی زیان‌ده باقی نمی‌ماند.

رئیسی تصریح کرد :️ما امانت‌دار نیات مردم هستیم و به هیچ عنوان کسی حق ندارد بر خلاف نیات واقف و ناذر عمل کند و خودمان را موظف عمل به نیات واقفان می‌دانیم.حتی یک مورد از طلاجات وقف شده توسط مردم را نمی‌فروشیم و از این طلاها در ساخت و تعمیر بخش‌های طلاکاری شده حرم استفاده می‌شود.

وی تصریح کرد: در گذشته حسابرسی خارج از آستان قدس رضوی وجود نداشته است اما برای اولین بار حسابرسی بیرونی را وارد کردیم و امروز ۳ برابر سال ۹۴ حسابرسی شرکت‌های آستان قدس مقبول شده است.

وی خاطرنشان کرد: در خراسان رضوی سال گذشته ۱۷ هزار نفر بیکار شدند اما امسال حتی یک نفر در آستان قدس رضوی به دلیل نبودن بودجه بیکار نشده است و حتی یک کارگاه تعطیل نشد بلکه کارگاه‌ها و خط تولید جدید اضافه کردیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.