سرهنگ علیرضا حسین زاده اظهار کرد: با توجه به بارش برف طی روز گذشته در خراسان شمالی و آب شدن این برف ها طی روز جمعه سبب یخ زدگی جاده ها شده که احتمال خطر لغزندگی را افزایش می دهد.

حسین زاده با تاکید بر لزوم همراه داشتن زنجیر چرخ در محورهای استان بر رعایت بیشتر قوانین راهنمایی و رانندگی به ویژه رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از سفرهای غیرضروری و همراه داشتن وسایل و تجهیزات ایمنی زمستانه و گرمایشی تاکید کرد.

وی در ادامه به وقوع دو فقره تصادف طی بعدازظهر جمعه در محورهای خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: در کیلومتر ۱۴ محور شیروان به فاروج برخورد جلو به عقب اتوبوس با سواری پراید منجر به مجروح شدن سه نفر شد.

رئیس پلیس راه خراسان شمالی علت این تصادف را عدم توجه به جلو اتوبوس اعلام کرد و افزود: همچنین در محور فرعی کیلومتر دو روستای حسین آباد شیروان خروج از جاده وانت پیکان به علت تخطی از سرعت مطمئنه یک نفر مجروح بر جای گذاشت.

حسین زاده بیان کرد: واژگونی یک دستگاه آمبولانس در نتیجه تخطی از سرعت مطمئنه در محور غلامان نیز مجروح شدن یک نفر را به دنبال داشت.

وی تصریح کرد: همچنین در محور فرعی کیلومتر هفت بدرانلو برخورد یک دستگاه وانت با عابر پیاده در نتیجه عدم توجه به جلو منجر به مجروح شدن عابر شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.