عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور در این نشست از رسانه‌های گروهی به وی‍ژه صدا و سیما خواست؛ در طرح مسائل و موارد اقتصادی به ویژه موضوعات مرتبط با بودجه سال آینده از افراد مطلع و آگاه به موضوع در کنار نمایندگانی از دستگاه‌های اجرائی مربوط به موضوع دعوت نمایند.

 
او گفت: انتقادها باید کاملا منصفانه و کارشناسی ارائه گردد، چرا که ارائه برخی اطلاعات ناقص برغم تلاش‌های صورت گرفته برای برون رفت از مشکلات اقتصادی می‌تواند موجب قضاوت‌های نادرست شود. دستگاه‌ها در مقابل انتشار اطلاعات نادرست اقتصادی به جای پاسخگوئی، منفعلانه عمل نکنند؛ اگر اینگونه موارد مدیریت نشود کار سخت‌تر خواهد شد.

رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور با اشاره به گزارش نهادهای عضو درخصوص تأمین نیازهای ضروری کشور گفت: برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی باید مراقبت لازم از مبدأ تا مقصد از سوی شبکه‌های نظارت و توزیع صورت گیرد.

رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، نهادی نوپاست و در طول مدت فعالیت خود تلاش کرده است با کمک سایر دستگاه‌ها به بهبود روند کارها کمک کند هر چند که معتقدیم این ستاد می‌تواند در آینده بهتر هم عمل کند.

رحمانی فضلی در پایان به تلاش مذبوحانه دشمنان مردم ایران در سالگرد حوادث دی ماه سال گذشته اشاره کرد و گفت:‌ به لطف خداوند و هوشیاری مردم کشور، تحرکات تبلیغاتی دشمن نتوانست بر روحیه مردم اثر بگذارد و ضد انقلابیون وابسته به بیگانه بیش از پیش مأیوس شدند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.