سعید اکبری-ابوظبی در خبر آنلاین نوشت: روزی که اشکان وارد تیم ملی شد کسی تصور نمی کرد به اینجا برسد. او در دو جام جهانی و یک جام ملت ها حضور داشت و حالا دومین حضورش را در جام ملت ها سپری می کند. اشکان حتی به بازوبند کاپیتانی تیم ملی رسیده است. با او از کاپیتانی‌اش شروع کردیم و او گفت لذت می برد بازوبند کاپیتانی ایران را بر بازو می بندد.

اشکان این روزها درباره مسایل زیادی صحبت کرده ای ولی زیاد درباره کاپیتانی ات در تیم ملی حرف نزده ای....

از اینکه بازوبند تیم ملی ایران را بر بازویم می بندم، لذت می برم. افتخار بزرگی برای من و برای خانواده ام است. همین که اجازه دادند این بازو را به دستم ببندم، واقعا خوشحال هستم. می گویم هر دقیقه ای که بازوبند روی دستم باشد، لذت می برم و امیدوارم با بازی ام به تیم کمک کنم. همه ما دوست داریم پرچم ایران را بالا نگه داریم.می خواهم در خدمت تیم ملی باشم و انشالله بازی های خوبی انجام دهم.

روزی که وارد تیم ملی ایران شدی فکر می کردی به بازوبند برسی؟

(مکث) راستش اصلا فکر نمی کرد که کاپیتان تیم ملی هم شوم ولی همین که کادر فنی به من اعتماد کرد و کاپیتان ایران شدم، افتخار بزرگی است و امیدوارم شایستگی اش را تا اینجای جام داشته باشم.

اشکان بعد از جام کی روش تیم ملی را ترک خواهد کرد. این موضوعی است که رسانه های کلمبیا هم درباره اش نوشتند. تو اخبار را دنبال می کنی؟ نظرت چیست؟

من زیاد در جریان این مسایل نیستم ولی شنیدم که آدم های زیادی می گویند کی روش بعد از جام ملت ها می رود. ولی الان ما در کوران مسابقات هستیم و باور کنید خود کی روش هم بیشتر از همه فکر و ذهنش روی مسابقات است و اصلا به چیزی فکر نمی کند. کی روش هم کاملا تمرکز کرده و الان فقط این مسئله مهم است که بتوانیم در مسابقات نتایج خوبی به دست بیاوریم.

بعضی بازیکنان می گویند ژاپن و کره و استرالیا هستند که باید از نام ایران بپرسند. نظر تو در این باره چیست؟

بله، ما سعی می کنیم بازی به بازی خودمان را نشان دهیم. باید به تیم های دیگر نشان دهیم کار آسانی برای بازی کردن جلوی ما ندارند. در این چند ساله اسمی از ایران درست کردیم که الان اکثر تیم ها دوست ندارند جلوی ما قرار بگیرند. کره و ژاپن هم سعی می کنند تا به ایران نخورند.ما هم حواسمان هست و می دانیم هر تیمی که می خواهد قهرمان جام ملت ها شود باید همه را ببرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.