تیم فوتبال امید ایران در دومین بازی از تورنمنت چهارجانبه قطر عصر امروز (جمعه) برابر کویت قرار گرفت و موفق شد با نتیجه بر ۵ صفر این تیم را شکست دهد.

تیم ایران از دقایق ابتدایی این مسابقه، کنترل بازی را در اختیار داشت و در دقیقه ۳، با ضربه علیرضا آرتا با یم گل پیش افتاد. بازیکنان ایران در ادامه باز هم فشار زیادی روی دروازه حریف وارد کردند و صاحب موقعیت‌های متعدد گل زنی شدند. اللهیار صیادمنش دقیقه ۴۰ روی یک ضربه ریباند دروازه کویت را باز کرد تا نیمه نخست با برتری قاطع امیدها و پیروزی ۲ بر صفر به پایان برسد.

در نیمه دوم، باز هم ایران صاحب توپ و میدان بود. یونس دلفی دقیقه ۵۰ روی یک توپ‌گیری موفق کار کرد و با زدن ضربه دقیق از زاویه بسته، سومین گل ایران را به ثمر رساند. حسین‌زاده نیز در دقیقه ۵۴، با یک ضربه دقیق برای چهارمین بار دروازه کویت را باز کرد و امید نورافکن از روی ضربه ایستگاهی در دقیقه ۷۲، زننده پنجمین گل ایران بود. تیم کویت بعد از دریافت گل پنجم، بازی خشنی انجام داد و در پی برخوردهای شدید بازیکنان دو تیم، امیر روستایی و مدافع کویت در دقیقه ۸۰ از زمین اخراج شدند تا بازی از سوی هر دو تیم ۱۰ نفره دنبال شود. دقیقه ۹۰، حمید طاهرخانی هم با دریافت کارت قرمز از میدان اخراج شد و در نهایت، بازی با نتیجه ۵ بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.