وی با بیان اینکه در آستانه فصل بودجه قرار داریم به ویژگی های بودجه سال آینده شهرداری تهران اشاره و تصریح کرد: در بودجه ۹۸ از درآمدهای حاصل از صدور پروانه‌های ساختمانی برای حل مشکلات مالی شهر استفاده نخواهیم کرد، زیرا اتکای شهرداری به این نوع درآمد مانند اتکای دولت به فروش نفت است.

وی تاکید کرد: در این راستا، ضروریست تا گزارش های حوزه برنامه و بودجه از بودجه سال آینده با مستندات و آمارهای عملیاتی تمامی معاونت‌ها تطبیق داده شود و به شکل دقیق و واقع‌بینانه مورد بررسی قرار بگیرد.

شهردار تهران در ادامه با بیان اینکه شهرداری برای پیگیری موضوعات‌ اقتصادی و مالی در شهر، دارای اختیارات تام است عنوان کرد: باید از تمام ظرفیت‌های مالی قاعده‌مندی که در دسترس داریم برای حل مشکلات موجود استفاده کنیم و در این مسیر چاره‌ای جز کاهش هزینه‌های جاری و افزایش درآمدها نداریم.

براساس این گزارش شهردار تهران در پایان جلسه روز گذشته شورای معاونین از زحمات و خدمات زریر نگین‌تاجی به‌عنوان سرپرست معاونت مالی و اقتصاد شهری قدردانی کرد و ضمن آرزوی موفقیت برای عبدالحمید امامی به‌عنوان معاون جدید این حوزه گفت: آقای امامی از دانشجویان پیرو خط امام (ره) و از خدمت‌گزاران قدیمی کشور هستند که از دولت و مجموعه نفت به ما پیوستند، امیدواریم بتوانیم از تخصص و تجربه وی به بهترین شکل استفاده کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.