رویترز گزارش داد، ترامپ گفت: من باید این مطلب را بگویم که نانسی پلوسی سخنرانی سالیانه را لغو کرده است زیرا او نمی خواهد واقعیت ها را ببیند. او نمی خواهد که نظر مردم آمریکا را درباره وضعیت موجود بداند. او از واقعیت ها می ترسد. دموکرات های چپ گرا و تندرو و آنچه که در حزب آنها می گذرد تکان دهنده است.من امیدوارم که آنها بدانند که برای حزب خود چه کاری انجام می دهند.تا حالا آنها این کار را انجام نداده اند.مردم آمریکا می خواهند واقعیت ها را بدانند.آنها باید واقعیت ها را بدانند.من امیدوارم که بتوانم به خوبی سخنرانی خود را تنظیم کنم.

وی افزود: سخنرانی سالیانه در قانون اساسی ذکر شده است.ما انتظار داریم که بتوانیم آن را انجام دهیم. نانسی پلوسی نمی خواهد واقعیت ها را بشنود.او نمی خواهد که مسائل مهم مردم آمریکا را بشنود.ما از این موضوع آگاه شده ایم که او این سخنرانی را لغو کرده است.این به منزله خسارتی بزرگ برای یک کشور بزرگ است.این یک رفتار وحشتناک است.تاکنون سابقه نداشته است که این موضوع روی دهد.همیشه برخی افراد از اینکه بشنوند که برخی حقیقت ها گفته می شود وحشت دارند.این بخشی منفی از تاریخ است.

ترامپ گفت:آنها می دانند که در مرزها چه می گذرد.دمکرات ها نمی خواهند که جلوی مهاجران گرفته شود. نانسی پلوسی این واقعیت ها را می داند و تنها می گوید بگذارید که برای نخستین بار در تاریخ کشورمان این سخنرانی را لغو کنیم.او سخنرانی سالیانه را لغو کرده است.این مایه شرمساری است. او می گوید که علت این موضوع تعطیلی دولت است.تعطیلی دولت همچنان ادامه دارد و او این موضوع را سرزنش می کند.او وضعیت امنیتی کشور را هم می داند و آن را مورد سرزنش قرار می دهد.

 

او گفت: من به تازگی از عراق بازگشته ام و در آنجا احساس امنیت کردم.من در آن جا بسیار احساس امنیت کردم.ما یک امنیت قابل توجه را داریم.لغو این سخنرانی موضوعی غمناک برای کشورمان است.ما به دنبال یک راه حال جایگزین خواهیم بود و در این رابطه رایزنی خواهیم کرد.اقدام نانسی پلوسی یک اقدام بد است.دموکرات ها به یک حزب افراطی بدل شده اند.به نظرم این حزب به یک حزب خطرناک بدل شده است.اگر شما به سخنان و اقدامات آنها توجه داشته باشید می توانید به این موضوع برسید که آنها یک حزب خطرناک برای این کشور هستند.چپ گراهای افراط گرا و از جمله نانسی پلوسی بر چاک شومر اشراف و حاکمیت دارند.آنها بر این افراد حکومت می کنند.شومر به منزله یک عروسک خیمه شب بازی برای نانسی پلوسی است.ما نمی توانیم اجازه دهیم که چپ گرایان افراطی مرزهای ما را کنترل کنند.اگر آنها این اقدام را انجام دهند ما با ورود مجرمان و مواد مخدر به کشورمان مواجه خواهیم شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.