احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا،اظهارکرد: از بعد از ظهر امروز (۵ بهمن) برای دامنه جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران، بخش‌های از شمال غرب همچنین پاره‌ای از مناطق در استان‌های بوشهر و فارس بارش پراکنده و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.  

 

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان این که بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیشیابی هواشناسی امروز (۵ بهمن) در سایر نواحی کشور آسمانی صاف انتظار می‌رود، گفت‌: فردا (۶ بهمن) اغلب مناطق کشور جوی آرام خواهند داشت.

 

وی تاکید کرد: پس فردا (۷ بهمن) با ورود سامانه بارشی به غرب کشور، بارش باران در غرب و رگبار و رعد و برق و وزش باد در جنوب غرب کشور پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه با بیان این که سامانه بارشی روز دوشنبه (۸ بهمن) در نوار غرب کشور تقویت می‌شود، گفت: دامنه فعالیت این سامانه بارشی، بخش‌هایی از شمال غرب، شمال و مرکز کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد و بارش برف و باران در ارتفاعات را به دنبال دارد.

این کارشناس هواشناسی در پایان با اشاره به وضعیت جوی پایتخت طی روزهای آینده اظهارکرد: فردا (۶ بهمن) آسمان تهران صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد خواهد بود.  حداکثر و حداقل دمای تهران در این روز ۱۱ و ۱ - درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. همچنین پس فردا (۷ بهمن ) آسمان پایتخت صاف تا کمی ابری در اواخر وقت با افزایش ابر همراه خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز به ۱۳ و ۲ درجه سانتیگراد می‌رسد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.