در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی قاسم میرزایی نیکو در نطق میان دستور خود گفت: در ایام  شریف فاطمیه از عدالت علی (ع) گفتیم اما هنوز که هنوز است در آستانه این شراب چهل ساله (پیروزی انقلاب اسلامی) میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی که بخشی از صفحات این تاریخ و نظام بوده‌اند در حصر به سر می برند. رندان این تکرار را به طعنه می زنند که هر بار که آمده ای همین را گفته‌ای؛ ما بدهکاریم به نسل پرسشگر و تکه ای از تاریخ .ما به انقلاب و به خودمان بدهکاریم.

او در بخش دیگری از نطقش بیان کرد: سرمان را که چرخاندیم بهترین هایمان را ترور کردند؛ از دیوار بالا رفتیم و اسناد لانه جاسوسی را ورق زدیم و باران جنگ سیاه بر سرزمینمان بارید. گذشته ها نمی گذرد زخم خستگی این قصه ها امروز تهاجم فرهنگی است. آنقدر که شعارها می‌شود تمام شدن ماجرای اصلاح طلبی و اصولگرایی و مجلس ختم نسل انقلاب؛ ما هیچ؛ ما نگاه.

او همچنین گفت: در فرجام برجام همین نکته بس که توانستیم تیغ گردنکشی را کند کنیم.

میرزایی نیکو در بخش پایانی نطقش خطاب به اعضای فراکسیون امید گفت: رفقای فراکسیون امید ناامید نکنیم تفکر روشن فکر و پویایی را که به نام ملت و آزادی برگه های رای را به نام ما انگشت زدند. ما به بیم موج سید محمد خاتمی بدهکاریم؛ ما به تاریخ اصلاح‌طلبی و حزبمان بدهکاریم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.