سردار محمدرضا نقدی امروز در همایش نخبگان فرهنگی شهرستان بهارستان با اشاره به اهمیت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی اظهار داشت: اهمیت حفظ ۴۰ سالگی انقلاب کمتر از پیروزی انقلاب اسلامی نیست چرا که پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی سخت‌تر از پیروزی آن است.

وی با اشاره به فروپاشی بسیاری از انقلاب‌های دنیا بیان کرد: اغلب انقلاب‌های دنیا سرکوب شده‌اند و دوام چندانی نداشتند اما انقلاب اسلامی ایران با حفظ تمامیت ارزش‌های دینی و انقلابی خود اهداف و اندیشه‌های خود را به دنیا صادر کرده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با اشاره اصول اساسی انقلاب در حفظ استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی افزود: رساندن انقلاب به ۴۰ سالگی با هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری با وجود فشارها و حربه‌های مختلف دشمنان کار بسیار بزرگی است چرا که این انقلاب به مسیر خود ادامه می‌دهد و ایران اسلامی مستقل‌ترین کشور در بیان عقاید و نظرات و مردم‌سالاری در دنیا است.

سردار نقدی نظام سرمایه‌داری و دو قطب جمهوری‌خواه و دموکراتیک را در برخی کشورها تحمیلی خواند و تصریح کرد: مردم در اغلب کشورها تنها به این دو قطب رأی می‌دهند اما در ایران افراد با رأی شخصی مردم به پارلمان‌ و جایگاه‌های مختلف ورود پیدا می‌کنند و در ایران اسلامی کسی وابسته به جناح خاصی نیست و انتخابات آزادانه صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به تنفیذ مقام معظم رهبری به انتخاب مردم و نظام مردم‌سالاری گفت: در ایران در جایی که رأی مردم با رأی مقام معظم رهبری زاویه داشته باشد رهبری با حکمت و دانایی از رأی مردم که همان مردم‌سالاری است دفاع کرده و از آن تنفیذ می‌کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران ادامه داد: نظر انقلاب همیشه به سمت افرادی بوده که ساده زیست و در کنار مردم و هم جنس مردم بودند و از اینرو می‌توان گفت انقلاب اسلامی انقلابی کاملاً قابل دفاع است که تمام اصول و ارزش‌های آن در این ۴۰ سال بدون آسیب دیدن مردم حفظ شده است.

سردار نقدی سپس با اشاره به صحت و سلامت انقلاب اسلامی از نظر تفکر، جریان و اندیشه افزود: هر جایی که به حرف ولی فقیه گوش فرا دادیم پیشرفت کردیم و هرجا از سخنان ولایت فقیه غفلت کردیم از همان جا عقب افتادیم.

وی همچنین با اشاره به وضعیت اقتصاد کنونی کشور با توجه به ظرفیت‌های آن خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی بیش از ۱۰ سال است در مورد رویکرد اقتصاد مقاومتی به مسئولان تأکید می‌کنند اما عده‌ای بدون توجه به اتکال به خدا، قطع امید به بیگانگان و استفاده از ظرفیت‌های داخلی همچنان راه خود را می‌روند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.