امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای هوایی نیروهای مسلح که از صبح امروز(پنجشنبه، ۱۱ بهمن) در پایگاه یکم شکاری آغاز به کار کرد، در سخنانی اظهار داشت: خداوند را شاکریم که امروز مشاهده‌گر یکی دیگر از جلوه‌های قدرت ملت ایران هستیم.

‎وی با اشاره به خروج مستشاران نظامی آمریکا از کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: زمانی که بیش از ۴۰ هزار مستشار نظامی ایران را ترک کردند، می‌گفتند که ما به زودی برمی‌گردیم و شما توان بکارگیری این تجهیزات را ندارید.

فرمانده کل ارتش تأکید کرد: ما ۴۰ سال ایستادگی کردیم و به جهان ثابت کردیم که توانستیم روی پای خود بایستیم و از تحریم‌ها سربلند بیرون آمدیم.

‎وی با اشاره به نمایشگاه هوایی نیروهای مسلح گفت: نمایشگاه امروز جلوه‌ای از توانمندی‌های داخلی برای دفاع از کشور است ‎که در این نمایشگاه انواع بمب‌های ساخته شده بومی، بالگردها و موشک‌های بومی که به دست جوانان دانشمند ایران ساخته شده‌اند، به نمایش درآمده است. 

‎فرمانده کل ارتش با اشاره به فعالیت ارتش در سایر حوزه‌ها، گفت: در کنار تجهیزات دفاعی شما وسایل و تجهیزات ارتش برای کمک به مردم در جنگ اقتصادی و بلایای طبیعی مانند زلزله و سیل را می‌توانید مشاهده کنید. 

امیر موسوی  با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح تأکید کرد: امروز ارتش آماده‌تر از هر روز دیگری آماده دفاع از کشور است، در این نمایشگاه بخشی از دستاوردهای ارتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هواناجا به نمایش درآمده است و مردم در این نمایشگاه می‌توانند عظم و اراده جوانان برای دفاع از کشور را مشاهده کنند؛ ‎همچنین با نهضت بزرگ قطعه‌سازی آشنا می‌شوند و راویان دفاع مقدس به بیان خاطرات دفاع از کشور می‌پردازند.

‎فرمانده کل ارتش در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح در اوج اقتدار و بهترین شرایط برای دفاع  از کشور هستند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.