یک ساعت لوکس سوئیسی نیز در مرکز داشبورد از ویژگی‌های چشم‌گیر این خودروی کره‌ایست.

پایه و زیر ساخت این خودرو براساس جنسیس G۸۰ ساخته شده و قدرت آن از یک موتور ۳.۳ لیتری V۶ با خروجی ۳۶۵ اسب‌بخار و گشتاور ۵۰۹ نیوتن‌متر به دست می‌آید. این موتور با یک سامانه انتقال قدرت ۸ سرعته خودکار (اتوماتیک) هماهنگ است.

5132030

کیا پرچم‌دار خود را با کابین ارزنده، لوکس و تاثیرگذار روانه بازار کرده و می‌توان طراحی مینیمال، ساده و استفاده از مواد گران را در آن تشخیص داد. در فضایی داخلی این خودرو چرم با کیفیت، نوارهای متالیک، بخش‌های فلزی و چوب طبیعی حس خوب لوکس و تجملات را به سرنشینان منتقل می‌کنند. در بسیاری از بخش‌های کابین، لمس مواد نرم احساس خوشایندی را به همگان القا می‌کند.

929344_638

یک ساعت لوکس سوئیسی نیز در مرکز داشبورد از ویژگی‌های چشم‌گیر این خودروی کره‌ایست.

خودرو به یک ساماه اطلاعات- سرگرمی 12.3 اینچی تله‌ماتیک با قابلیت کنترل از راه دور مجهز است. پشت فرمان نیز شاهد یه صفحه آمپر دیجیتالی هستیم.

محفظه بار خودرو 425 لیتر فضا داشته و مانند بسیاری از خودروهای لوکس صندلی‌های عقب خودرو تا نمی‌شوند، اما بخش میانی تکیه‌گاه‌های عقب باز شده و دسترسی خوبی به محفظه بار می‌دهد.

از طرفی کیا به طیف وسیعی از سامانه‌های کمک راننده نگه‌دارنده بین خطوط، سیستم ترمز خودکار و کنترل کروز پیشرفته هوشمند مجهز است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.