بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسیاری از هواداران بعد از ماه‌ها انتظار منتظر اولین نمایش بازیکنان تازه‌وارد این تیم بودند اما شاید خیلی هم ذوق نکردند و حتما به بازی‌های بعدی چشم خواهند دوخت. واقعیت این است که با توجه به برگزاری بازی در چمن مصنوعی و اولین بازی رسمی این بازیکنان در کنار هم و البته ناهماهنگی‌ها و این موضوع که تیم تازه از تمرینات سنگین بدنی رها شده، نمی‌شد توقع چندانی از تیم برانکو در این مسابقه و بیشتر از آن، از بازیکنان جدیدش داشت.

در این مسابقه مهدی شیری در دفاع راست سرحال و فعال بود اما نمایشش نوسان داشت. سروش رفیعی هم بعضا با حرکات تکنیکی و تماشاگرپسند نگاه‌ها را به خود معطوف می‌کرد اما در طراحی حملات و موقعیت‌سازی برای مهاجمان ناموفق بود و خودش هم خیلی سخت به دروازه حریف نزدیک می‌شد.

مهدی شریفی سومین تازه‌واردی بود که در ترکیب اصلی به میدان رفت. او مهاجمی است که مثل بازی‌های دوستانه اخیر در پست هافبک راست بازی کرد اما در بازی گم بود و شاید به همین دلیل قرعه‌ی نخستین تعویض به نامش افتاد. بودیمیر و کریمی هم به ترتیب ۴۵ و ۱۵ دقیقه فرصت بازی پیدا کردند که مهاجم جوان‌تر و گمنام‌تر از فرصت کوتاهش بهترین استفاده را برد و تک گل صعود را زد.

با این حال ضمن در نظر گرفتن توانایی‌های این بازیکنان بخصوص آنهایی که بهتر می‌شناسیم‌شان، حتما باید منتظر بازی‌های بعد بود و اینکه آنها در شرایط بدنی بهتر، زمین بهتر و هماهنگی بالاتر چه کیفیتی ارائه می‌دهند. هر چند باید این را هم در نظر گرفت که غیر از سروش، دیگر خریدهای برانکو اولین بازی شان را برای پرسپولیس انجام می‌دادند و علاوه بر مشکلات قبلی، باید استرس بازی با پیراهن این تیم بزرگ و توقعات رسانه‌ها و هواداران را هم در نظر گرفت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.