حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی افزود: آقای زنگنه برخی از نمایندگان را با خود همراه و آنها را در وزارت نفت مشغول بکار کرده است. حتی حقوق برخی نمایندگان از سوی وزارت نفت پرداخت می شود و بستگان درجه یک برخی نمایندگان هم در وزارت نفت مشغول بکار شدند.

وی با اشاره به نامه ۷۲ نماینده مجلس به روسای قوای سه گانه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام مبنی بر ضرورت تغییر در مدیریت ارشد وزارت نفت، گفت: آقای زنگنه در مصاحبه ای اعلام کرده که پاسخ نامه نمایندگان را می دهد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تاکید براینکه ما از پاسخ وزیر نفت استقبال می کنیم، افزود: وزیر نفت اگر پاسخی دارد امیدواریم بصورت شفاف و روشن مطرح کند تا افکار عمومی هم از نظریات وی مطلع شوند.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه هنوز وزیر نفت پاسخی نداده، افزود: نمایندگان مجلس اسناد و مدارکی علیه اقدامات وزیر نفت و وزارت نفت دارند و همه مواردی که در نامه ۷۲ ننماینده آمده، مستند و مستدل است.

وی تصریح کرد: در وزارت نفت جریانی وجود دارد که زنگنه تحت تاثیر آنهاست و از پشتیبانی آنها می کند. حتی وزیر در جهت هایی که این جریان می دهد و به نفع کشور هم نیست، حرکت می کند.

وی با اشاره به پیشنهاد خود برای مناظره با زنگنه افزود: تا امروز شنبه از سوی وزیر برای انجام مناظره اعلام آمادگی نشد اما اینجانب آماده مناظره هستم و اسناد و مدارک لازم را در مناظره ارائه می کنم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.