مهدی چمران شامگاه شنبه در مراسمی که به مناسبت دهه فجر در مسجد اصلاح بذر شهرستان ورامین برگزار شد، افزود: امروز داعش از دشمنان صدر اسلام وحشی‌تر است. جاهلیت زمان پیامبر (ص) اعلام کرده بود که ما بت می‌پرستیم اما داعش اعلام می‌کرد که ما اسلام را قبول داریم اما مردم را می‌کشتند و در گورهای دسته‌جمعی دفن می‌کردند.

چمران ادامه داد: انقلاب ما به فرموده امام خمینی (ره) انقلاب نور بود. حقیقتاً زمانی که انقلاب شد، امام راحل نوری در تاریکی آورد و این یک حقیقت است که باید همه ملت ایران با آن آشنایی داشته باشند. قدر این انقلاب را باید بدانیم. ملت ما باید حق خود را نسبت به این انقلاب ادا کند.

وی ادامه داد: امروزه عده‌ای اختلاس می‌کنند و جامعه ما به جوش و خروش می‌آید. چرا دولت و قوه قضائیه گاهی اوقات سکوت می‌کند و جلوی برخی از اختلاس را نمی‌گیرد. مگر باید مردم در حکومت اسلامی این جمله را بشنوند که برادر و پسر فلان مسئول ارشد از بیت‌المال اختلاس کرده است؟ اسلام به هیچ‌کس اجازه نمی‌دهد بیت‌المال را بخورند و بروند بعد قوه‌قضاییه بیاید جلسه بگذارد و دنبال فلانی بگردد.

رئیس سابق شورای شهر تهران گفت: فرقی نمی‌کند فامیل چه کسی هستند؛ اسلام به هیچ‌کس این حق را نمی‌دهد که اموال مردم را بخورد و بعد مردم زیر فشار اقتصادی له بشوند.

وی ادامه داد: شرایط اقتصادی کشور ما امروز مناسب نیست و مردم فشارهای اقتصادی زیادی را در زندگی خود تحمل می‌کنند. بیکاری جوانان به ویژه کسانی که تحصیلکرده‌اند وضعیت خوبی را در کشور نشان نمی‌دهد. باید نیروهای انقلابی از هر حزب، جناح و جریانی که هستند دور هم جمع شوند و متحد پشت سر رهبری انقلاب باشند و به سمت آبادانی و پیشرفت هرچه بیشتر کشور گام بردارند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.