به گزارش رویترز، در آستانه انتخابات پارلمان رژیم صهیونیستی یک بیلبورد بزرگ از تصویر دونالد ترامپ رییس‌جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی که با لبخند در حال دست دادن هستند، در ورودی اصلی تل آویو نصب شده است.  

ترامپ در اسرائیل به دلیل سیاست‌های خشن خود نسبت به فلسطینی‌ها و ایران و انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به اورشلیم، محبوب شده است. نتانیاهو تلاش می‌کند از رابطه خود با رییس‌جمهور آمریکا برای پیروزی در انتخابات استفاده کند.

سخنگوی حزب لیکود رژیم صهیونیستی در مورد اینکه کاخ سفید اجازه استفاده از این تصویر را به عنوان وسیله تبلیغاتی به نتانیاهو داده یا خیر توضیحی نداده است.  

این در حالی است که ژنرال «بنی گانتز» ۵۹ ساله که ۳۷ سال در خدمت ارتش اسرائیل بوده، به عنوان یک رقیب مهم برای نتانیاهو محسوب می‌شود.

از طرفی هم نتانیاهو اخیرا در چند پرونده متهم شده است و با چالش‌هایی رو‌به‌رو است. دادستان کل رژیم‌صهیونیستی در این باره خاطرنشان کرد که انتخابات باعث نخواهد شد، منعی برای اعلام محکومیت نتانیاهو وجود داشته باشد. البته این محکومیت به جلسه دادگاهی بستگی دارد که در روزهای آتی برگزار خواهد شد.

11+(2)

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.