معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور وزارت امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اتمام ظرفیت تعدادی از بانک ها، فهرست بانک‌های مجاز مشمول تسویه از طریق صدور اوراق تسویه خزانه را اعلام کرد.

معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور، در این نامه از اتمام ظرفیت بانک‌های ملی ایران، ملت، بانک شهر، دی، تجارت، رفاه کارگران، کوثر، پست بانک، پاسارگاد، صادرات ایران، پارسیان، توسعه تعاون و موسسه مالی و اعتباری ملل خبر داده است.

بر اساس این نامه، با توجه به اتمام ظرفیت بانک‌های مذکور، بانک‌های مجاز مشمول، تا اطلاع ثانونی شامل بانک سپه، کشاورزی، مسکن، صنعت و معدن، توسعه صادرات، قوامین، خاورمیانه، انصار، آینده، گردشگری، ایران زمین، سرمایه، سینا و بانک قرض الحسنه رسالت اعلام شده است.

بنا بر نامه معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور به ادارات کل امور اقتصادی و دارایی استان‌های این وزارتخانه، آخرین مهلت ارسال درخواست‌های مربوط به صدور اوراق تسویه خزانه نوع دوم، پایان بهمن ماه جاری اعلام و تصریح شده که ملاک پرونده‌های قابل رسیدگی و اقدام توسط مرکز مدیریت بدهی‌ها و دارایی‌های مالی عمومی، ثبت آن‌ها در دبیرخانه وزارت متبوع به همراه کلیه مدارک و مستندات مربوط به صورت کامل، تا تاریخ مذکور است.

بر اساس این نامه، به پرونده‌های ناقص و ارسال شده بعد از موعد مقرر، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.