امروز در بازار آزاد قیمت انواع سکه و طلا نسبت به روز قبل افزایش یافته است؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و طرح قدیم ۴ میلیون و ۵۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان، ربع سکه یک‌میلیون و  ۳۶۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۷۵۵ هزار تومان فروخته می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۳۶۷ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۳۱۲ دلار معامله می‌شود.

محمد کشتی آرای علت اصلی افزایش قیمت طلا و سکه در بازار داخلی را افزایش قیمت ارز اعلام کرد و گفت: افزایش طلای داخلی درحالی رخ داده که قیمت ها در بازار جهانی کاهش یافته است.

در همین رابطه:

قیمت دلار و یورو در بازار امروز دوشنبه ۱۵ بهمن ۹۷

قیمت سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۱۵ بهمن ۹۷

قیمت خودروهای داخلی و خارجی در بازار امروز دوشنبه ۱۵ بهمن ۹۷ +جدول

قیمت ارز مسافرتی امروز دوشنبه ۱۵ بهمن ۹۷

قیمت خرید دلار در بانک‌ها امروز ۱۵ بهمن ۹۷

قیمت جهانی طلا امروز دوشنبه ۱۵ بهمن ۹۷

گفتنی است، صرافی‌های بانک ها قیمت دلار را برای روز جاری با افزایش 450 تومانی نسبت به نرخ پایانی روز قبل، 11 هزار و 450 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 11 هزار و 350 تومان خریداری می‌کنند.

قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های بانک ها، 13 هزار و 500 تومان اعلام شده است که نسبت به روز قبل 250 تومان افزایش داشته است؛ قیمت خرید یورو  نیز در این صرافی‌ها 13 هزار و 400 تومان است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.