منشا بازیکن آزاد است و همین مسئله کار را برایش راحت‌تر می‌کند، چون می‌تواند در هر مقطعی از فصل که بخواهد با هر تیمی توافق کند، ولی هنوز چنین کاری را نکرده است. این‌طور که شنیدیم مذاکرات انتهایی استقلال با گادوین منشا فعلاً به بن‌بست خورده و طرفین نتوانسته‌اند با همدیگر توافق کنند.

انتظار ۳۰۰ هزار دلاری

از قرار معلوم آخرین گفت‌وگوها با منشا روز شنبه انجام شده و مهاجم جداشده پرسپولیس به طرف مقابل گفته برای نیم‌فصل دوم ۳۰۰هزار دلار می‌خواهد و حاضر نیست با رقمی کمتر از این آبی‌پوش شود، چون می‌داند پیوستن از استقلال یا پرسپولیس به تیم مقابل چه تبعاتی خواهد داشت؛ روی همین اصل نمی‌خواهد با رقمی کمتر چنین کاری را انجام دهد. ظاهراً گادوین منشا چندی قبل به باشگاه فولاد خوزستان هم همین رقم را پیشنهاد داده بود، ولی سرخ‌پوشان فولادی آن را قبول نکرده و مدعی شدند نمی‌توانند خواسته مالی او را تأمین کنند. روی همین اصل پرونده فولادی شدن او بسته شد.

از این پول‌ها نداریم

پاسخ استقلالی‌ها به منشا هم چیزی شبیه همان حرفی بود که فولادی‌ها خطاب به او گفته بودند. مسئولان استقلال تأکید داشتند نمی‌توانند چنین پولی را بدهند، چون بالغ بر ۳٫۵میلیارد تومان برای یک نیم‌فصل باید بپردازند و چیزی حدود ۳۰۰میلیون تومان هم هزینه اجاره منزل، ایاب و ذهاب، خورد و خوراک و... او می‌شود روی همین اصل «فعلاً» قضیه به بن‌بست خورده است. البته یک مقام آگاه دیروز در این رابطه به خبرورزشی گفت: مذاکرات با منشا به بن‌بست خورده، ولی هنوز منتفی نشده است. این بازیکن آزاد است و شاید همین روزهای آینده کار طوری جلو رفت که با او قرارداد بستیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.