حجت‌الاسلام محمدحسین روحی یزدی افزود: قرار بود رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم روز ۲۲ بهمن کرج سخنرانی کند که این برنامه توسط ایشان لغو شد و حضور رئیس مجلس در کرج برای سخنرانی قطعاً منتفی است. هنوز گزینه جدیدی برای سخنرانی در مراسم ۲۲ بهمن معرفی نشده و احتمالاً تا آخر وقت فردا گزینه بعدی به ما معرفی شود.

وی در خصوص مسیرهای راهپیمایی برای مراسم امسال هم اعلام کرد: چهار مسیر راهپیمایی در مرکز استان تعیین و برنامه‌ریزی‌شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز مسیر اول را از میدان کرج به سمت میدان شهدا و میدان جمهوری اعلام کرد و گفت: مسیر دوم نیز از میان جاده به سمت سه‌راه رجایی شهر و میدان جمهوری تعیین‌شده است. مسیر سوم راهپیمایی از فلکه اول رجایی شهر به سمت بلوار ماهان و سپس میدان جمهوری است و مسیر چهارم نیز از دولت‌آباد به سمت بلوار علامه جعفری و میدان سپاه و سپس میدان جمهوری اسلامی تعیین‌شده است.

علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی به دلیل جو ایجاد شده در استان به خصوص با امضای طومار اعتراضی نسبت به سخنرانی وی توسط جمعی اندک، تصمیم به لغو سخنرانی خود در کرج گرفت، این موضوع با واکنش تعداد زیادی از نمایندگان مجلس همراه بود و علی مطهری، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی هم از قوه قضائیه خواست موضوع را بررسی کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.