برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس بعد از برتری ۲-۰ تیمش مقابل پدیده در نشست خبری حاضر شد و گفت: خیلی خوشحالم پیروز شدیم از بازیکنان بابت جنگندگی که داشتند تشکر می‌کنیم. از هواداران که در این سرما ما را تشویق کردند ممنون هستیم. بازی سختی بود و این مسابقه یک دربی واقعی در هفته اول بود. در هفته اول یک دربی بزرگ داشتیم و دو تیم بالای جدول باهم بازی کردند. مهم ترین مساله شروع مسابقه با برد بود.

سرمربی پرسپولیس درباره نتیجه بدست آمده و موقعیت‌های از دست رفته تیمش گفت: طبیعی است اگر دو سه گل دیگر می زدیم خوشحال می‌شدیم و فرصت‌هایی هم در این بین داشتیم اما تکرار می‌کنم پدیده یک تیم بسیار خوب و گل محمدی یک تیم مدرن را بسته است. حضور آنها در صدر جدول اتفاقی نبوده است.

برانکو همچنین در واکنش به صحبت‌های تقوی و حواشی این روزهای پیرامون تیمش ادامه داد: می دانیم همیشه این صحبت های مطرح می‌شود. نشان دادیم که فکرمان فوتبال است و دوست داریم هواداران ما نشاط داشته باشند و از عملکرد تیم لذت ببرند و محترمانه و ورزشی کار می‌کنیم. اگر کسی فکر می‌کند ما سفارش شده هستیم مدرک ارایه بدهد ویک مثال بزند و بیخود و بی جهت حرفی را مطرح نکند.

او همچنین گفت: بارها گفتم اولین بازی خیلی سخت است و مهم است که با لیاقت برنده این دیدار شدیم. قطعا از بازی‌های بعدی بهتر و بهتر خواهیم شد و به بازیکنانم بابت این برد شیرین تبریک می‌گویم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.