امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در همایش نظامیان،حافظان انقلاب اسلامی که در مسجد جامع امام خمینی (ره) شهرستان پیشوا برگزار شد اظهار داشت:پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران ، شوک بزرگ سیاسی برای آمریکا بود که منافع مادی آنان را در دست یابی به انرژی و موقعیت ژئوپلیتیکی ایران از بین برد.

 

وی افزود: ارتش پیش از پیروزی انقلاب اسلامی به طور کامل در اختیار آمریکا قرار داشت و در جبهه اول ناتو قرار گرفته بود به طوری که ارتش حتی در خلیج فارس نیز اختیاری در دست نداشت.

اهم سخنان  امیر پوردستان به شرح زیر است:

*مهمترین نگرانی غرب از پیروزی انقلاب اسلامی به این دلیل بود که جمهوری اسلامی ادبیاتی نظیر استقلال و استکبار ستیزی را وارد جهان کرد و موجب بیداری بسیاری از کشورهای اسلامی و تحت سلطه استکبار شد.

 

*دشمنان نظام با اعمال تحریم، ترور شخصیت های تأثیرگذار نظام، حمایت از تجزیه طلبان و تحمیل هشت سال جنگ تلاش کردند که انقلاب نوپای ملت ایران را با شکست مواجه کند ولی هر بار ملت ولایت مدار ایران اسلامی، با هدایت های امام راحل و رهبر معظم انقلاب، توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

 

* ایجاد تفرقه بین شیعیان و اهل تسنن توطئه ای دیگر از سوی دشمنان اسلام در ایجاد نفاق در صفوف در هم فشرده مسلمانان بود و در اصل حمله آمریکا به عراق، به بهانه تحت فشار قرار دادن ایران صورت گرفت.

 

*پرورش گروه های تروریستی داعشی تکفیری به عنوان حربه آمریکا در فشار به ایران یاد بود، ارتش و نیروهای مسلح به محض نزدیکی گروه های تکفیری به مرزهای کشور، به سرعت وارد میدان شده و با نابودی ادوات آن ها،باعث عقب نشینی گروه های داعشی از مرزهای ایران شدند.

 

*امروز آمریکا عملیات جنگ نرم پیچیده ای را علیه ایران اسلامی آغاز کرده که مقابله با این توطئه به هوشیاری و حضور پررنگ آحاد جامعه در صحنه نیاز دارد.

 

* امروز ایران اسلامی از فناوری های به روز جهان دست پیدا کرده و به خوبی می داند که در پایگاههای آمریکا در منطقه چه می گذرد لذا اگر آمریکا مرتکب هر حرکت نادرستی شود، با تجهیزاتی که تمامی آن توسط جوانان ایرانی تولید شده ، جواب قاطع و کوبنده ای دریافت می کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.