عادل مصدقی روز پنجشنبه به ایرنا اظهارداشت: تردد خودروها در مسیرهای تهران به هراز به ویژه محدوده امامزاده هاشم (ع) و مسیر فیروزکوه محدوده گرونه گدوک تردد خودروها به صورت نیمه سنگین تا سنگین است.

وی افزود: در محورهای تهران به سمت کرج؛ ساوه؛ قم و پاکدشت تردد خودروها پرحجم اما روان است اما در محدوده های عوارضی این مسیرها ترافیک سنگین است.

معاون راهداری استان تهران خاطرنشان کرد: در سایر محورهای ورودی و خروجی استان تهران تردد خودروها به صورت روان و عادی در جریان است.

۳۰ تیم راهداری مشغول روان سازی جادها هستند

مصدقی از فعالیت ۳۰ تیم راهداری در راه های استان تهران خبر داد و گفت: با توجه به افزایش حجم زیاد سفر در جاده های این استان به منظور روان سازی و خدمات به مسافران ۳۰ تیم ویژه راهداری در تمامی جاده های استان تهران حضور و مشغول فعالیت هستند.

وی، وضعیت جوی استان تهران را صاف و آفتابی اعلام کرد و از رانندگان خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به ویژه رعایت سرعت مطمئنه در جاده ها حرکت کنند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران همچنین به رانندگان توصیه کرد برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی در جاده های استان های کشور با سامانه ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.