حجت الاسلام سید محمود علوی پنجشنبه در دیدار با عشایر عرب شوش در مصلای این شهر، اظهار داشت: پایبندی به مسائل شرعی و دوری از تفرقه و داشتن اتحاد تنها راهی است که از آسیب رسیدن به مردم و انقلاب جلوگیری می کند.

وی تاکید کرد: اگر می خواهیم انقلاب اسلامی که میراث شهدای ما از تمام قومیت هاست، محفوظ بماند، پیروی از رهبری باید سرلوحه رفتارمان قرار گیرد.

وزیر اطلاعات افزود: در شوش شاهد همدلی همه عشایر اعم از عرب و لر و کرد و بختیاری هستیم.

علوی همچنین گفت: دولتمردان شبانه روز در حال تلاش هستند که از یک سو امنیت کشور را تامین کنند و از سوی دیگر مشکلات مردم را مرتفع کنند.

وی با بیان اینکه گرانی ها کار دولت نیست تصریح کرد: دولت تا پنج سال توانست قیمت ها را ثابت نگه دارد اما توطئه و فشارهای دشمن و بی محبتی عده ای در داخل کشور ، باعث این گرانی ها شده است.

علوی در ادامه اظهار داشت: خوزستان حق بزرگی بر کشور دارد و خدمتی که سزاوار این استان بوده هنوز به مردم ارایه نشده است، البته مسئولان در تلاش برای تحقق آن هستند و در جلسات دولت همیشه این مساله را متذکر می شویم.

وی افزود: در این دولت به رغم تحریم ها طرح کشاورزی مقام معظم رهبری در خوزستان اجرا شده و بیش از ۳۰۰ هزار هکتار زمین کشاورزی آماده سازی شده است.

علوی اضافه کرد: در جریان ریزگردها نیز تاسیساتی که آسیب دیده بود بازسازی شد، البته اینها چیزی نیست و باید همت بیشتری شود.

وی خاطر نشان کرد: دولت در تلاش است بار سنگینی را از روی دوش مردم بردارد و با جذب سرمایه گذار اشتغال را افزایش دهد.

علوی در ادامه با تقدیر از عشایر عرب خوزستان با آنان به زبان عربی سخن گفت و بیان کرد: خوزستان دروازه تشیع است و این خطه تاکنون شهدای گرانقدری را به انقلاب و این کشور تقدیم کرده است.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.