کارلوس کی‌روش، سرمربی سابق تیم ملی ایران دقایقی پیش با امضای قراردادی به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کلمبیا معرفی شد.

وی پس از امضا قرارداد به جمع خبرنگاران آمد و با یک شوخی صحبت‌هایش را آغاز کرد. کی‌روش در جمع کلمبیایی به حالت خنده تاکید کرد که با حضورش در کلمبیا باید زبان اسپانیایی اش را هم تقویت کند.

وی خطاب به خبرنگاران کلمبیایی گفت: برای من صداقت بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد و همواره به این اصل پایبند بوده‌ام. علاوه بر این در فوتبال کلمبیا همه تلاشم را انجام خواهم داد و هر سعی خودم را می کنم تا میراث خوبی از خودم در فوتبال کلمبیا برجا بگذارم.

کی‌روش گفت: نکته دومی که باید به آن اشاره کنم مسئله بودجه است و بستگی دارد که در این زمینه چگونه عمل کنیم و ما باید تلاش کنیم که در این زمینه روز به روز بهتر باشیم.ماموریتی که من دارم به سازماندهی و بازیکنان بستگی دارد و همین شرایط نشان می دهد که ما چگونه می توانیم پیشرفت داشته باشیم.رسیدن به نتایج استثنایی نیازمند شرایط استثنایی است و باید همین روند می توانیم خیلی خوب باشیم و تصمیم‌ها و نوآوری های خوبی در فوتبال کلمبیا داشته باشیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.