سرهنگ بیژن جنتی در پی شکایت خانمی مبنی بر مفقود شدن کارت بانکی و برداشت غیر مجاز از حساب وی، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: شاکی در اظهارات خود بیان داشت پس از خرید از چند فروشگاه پوشاک و در زمان بازگشت به خانه از طریق پیامک تراکنش بانکی، متوجه برداشت ۵ میلیون ریال از حساب خود شده و پس از بررسی ها متوجه سرقت کیف پول و کارت عابر بانکش می شود.

وی افزود: پرونده تحت بررسی بود که چندین پرونده سرقت مشابه پرونده مذکور از دادسرای فردیس به پلیس آگاهی ارجاع شد .

وی افزود : ماموران با بررسی پرونده های سرقت و بازبینی تصاویر دوربین های مداربسته متوجه شدند که زن جوانی که در تمام تصاویر مشاهده شده است با حضور در فروشگاه های بزرگ پوشاک با توجه به ازدحام جمعیت اقدام به سرقت کیف دستی و کارت های بانکی کرده و در اولین فرصت موجودی حساب مال باختگان را تخلیه می کند .

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس اظهار داشت: ماموران با گشت زنی های نامحسوس در فروشگاه های عرضه پوشاک موفق به شناسایی متهم و دستگیری وی شدند .

جنتی افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی ماموران منکر هرگونه سرقتی شد اما در مواجه با شکات و مستندات موجود به جرم خود اعتراف کرده و در خصوص شیوه و شگرد سرقت ها اذعان داشت که با حضور در فروشگاه ها و مراکز خرید با استفاده از شلوغی جمعیت رمز کارت بانکی مشتریانی که برای پرداخت وجه از طریق دستگاه POS رمز خود را اعلام می کردندبه خاطر سپرده و پس از سرقت کارت بلافاصله وجوه حساب را تخلیه می کرد و علاوه بر این موارد متهم به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کرده است که تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد .

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.