حجت الاسلام سید محسن محمودی عصر شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه حاضر شد و جزئیات مراسم مراسم روز ۲۲ بهمن در شهر تهران را تشریح کرد و اظهار داشت: چهل سالگی نماد بلوغ، پختگی و نشاط نظام سیاسی برآمده از انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: وجود جناح‌ها و سلایق مختلف سیاسی در کشور امری طبیعی است، اما امروز باید در مشترکات به اجتماع برسیم، چرا که وظیفه همه در برهه کنونی سنگین است و در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن امسال آحاد مختلف مردم و مسئولان به صحنه خواهند آمد.

وی تصریح کرد: مراسم روز ۲۲ بهمن در شهر تهران رأس ساعت ۹:۳۰ با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید با قرائت قاری بین المللی قرآن کریم جناب آقای کریم منصوری آغاز خواهد شد.

وی به جزئیات این مراسم اشاره کرد و گفت: در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن گروه رزم نواز دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران، گروه سرود دانش آموزی ۱۳۵۷ نفره و گروه سرود ۱۳۹۷ نفری دانشگاه امام حسین (ع) اجرای برنامه خواهند داشت.

محمودی تصریح کرد: مداحی و مرثیه خوانی، دو نسل انقلاب آقایان سعید حدادیان و کربلایی محمد حسین حدادیان و اجرای شعرهای انقلابی توسط شاعر نوجوان جناب آقای مهدی فلاحتی را در برنامه باشکوه و یوم الله داریم.

وی یادآور شد: عملیات چتربازی توسط چتربازان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، گروه رزم نوازان دژبان کل ارتش و ریزش کاغذهای رنگی و بادکنک‌ها از بام میدان آزادی را به همراه داریم.

سیدمحسن محمودی گفت: سخنران برنامه ۲۲ بهمن چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران جناب حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

محمودی در بخش پایانی سخنان خود به جملاتی از مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: امسال نیز همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند در ۴۰ سالگی انقلاب مردم بار دیگر به میدان خواهند آمد و این جشن بزرگ انقلاب اسلامی را باشکوه و عظمت جشن خواهد گرفت و با این کار خود سیلی محکمی بر دهان مستکبران و دشمنان ایران عزیز خواهند زد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.