سردار حاج قاسم سلیمانی در سومین شب از جلسه عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) که در بیت‌الزهرای کرمان و با حضور کاروان قرانی خدام رضوی برگزار شد با تسلیت ایام شهادت ام‌ائمه حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: امیدوارم که خداوند ما را از جمله عزاداران واقعی آن حضرت قرار دهد و این عزاداری‌ها را از ما قبول کند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه همه دعاهایی که در این مجالس می‌شود مورد قبول واقع شوند افزود: تحقق این دعاها بدون وجود نظام جمهوری اسلامی و رهبری که حکمت و فقاهت داشته باشد امکان‌پذیر نیست.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکر خدام رضوی که پرچم گنبد مطهر علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) را به این محفل وارد کردند گفت: حضور پرچم رضوی در این مجلس همه را متبرک به انوار قدسی امام رضا(ع) کرده است.

سردار سلیمانی افزود: اگر بخواهیم تحریف‌های به ناحق تاریخی و طولانی را از انوار قدسیه عصمت و طهارت که شیعه خود را منتصب و مفخر به پیروی از آنها می‌داند بزداییم و بخواهیم حقیقت اسلام را از زیر آوارهای بنی‌امیه و بنی‌العبایس و حکومت‌ها متعدد عثمانی بیرون بیارویم تنها با قرآن امکان‌پذیر می‌شود.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) افتخار تجدید حیات اسلام ناب را پیدا کرد گفت: امروز در سالگرد این انقلاب و این حرکت عظیم هستیم و حکومت ما نخستین حکومتی که بر پایه قرآن ایجاد شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.