کیوان کثیریان منتقد باسابقه سینما در یادداشتی که در کانال تلگرام و اینستاگرامش منتشر کرد از حضور نداشتن فیلم «بی حسی موضعی» ساخته حسین مهکام در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر انتقاد کرد.

این منتقد در این باره نوشت: «دیروز «بی‌حسی موضعی» حسین مهکام را دیدم با تهیه‌کنندگی حبیب رضایی. یک کار خیابانی جمع و جور ابزورد با ایده‌های تازه، لحظه‌های درست و وفادار به دنیایی که خلق می‌کند. با موقعیت‌های جفنگ به همراه پنج شخصیت جذاب و پنج بازی خوب از پارسا پیروزفر، حبیب رضایی، باران کوثری، حسن معجونی و سهیل مستجابیان.

حال و هوایی نظیر آنچه پیش از این در «هیچ» و «اسب حیوان نجیبی است» دیدیم که نویسنده اولی خود مهکام بود. غیبت فیلم در جشنواره باعث تعجب است؛ جشنواره‌ای که تا اینجا با بی‌قاعدگی‌های مکرر و حضور برخی فیلم‌های ضعیف شگفت زده‌مان کرده‌است.

«بی‌حسی موضعی» بطور قطع می‌توانست یکی از فیلم‌های بخش مسابقه باشد ولی مسلما به دلایل فرامتنی و نه فنی و سینمایی کنار گذاشته شده است. حالا بعد از دیدن فیلم‌های جشنواره و وجود لااقل ۸ فیلم بسیار ضعیف، می‌شود با قاطعیت این ادعا را مطرح کرد. هیات انتخاب باید پاسخگو باشد.»

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.