به گزارش تارنمای نشریه &#۳۹;نیوزویک&#۳۹; نوشت: رئیس جمهوری آمریکا در سفر روز دوشنبه خود به ایالت تگزاس، در تلاش برای تامین بودجه رقابت های انتخاباتی ۲۰۲۰، با دریافت ۱۵ هزار دلار به هواداران اجازه می داد تا با او عکس بگیرند.

 

ترامپ که برای تبلیغ درخواست خود برای تخصیص پنج میلیارد دلار بودجه به ساخت دیوار مرزی بین آمریکا و مکزیک به شهر ال پاسوی تگزاس سفر کرده بود، از این فرصت برای پول جمع کردن برای کارزار انتخاباتی ۲۰۲۰ خود استفاده کرد.

در همین راستا بلیت هایی به فروش می رسید که به قیمت ۱۵ هزار دلار امکان عکس گرفتن با رئیس جمهوری آمریکا را به علاقه مندان می داد.

 

به نوشته نیوزویک، گرچه قیمت این عکس ها زیاد به نظر می رسد اما این مبلغ در مقایسه با دیگر رویدادی که سپتامبر گذشته(شهریور - مهر ۹۷) برای تامین بودجه کارزار انتخابتی ترامپ برگزار شد، معقول است.

ورودی این میزگرد در واشنگتن دی سی، یکصد هزار دلار بود و هر زوج برای عکس گرفتن با رئیس جمهور و غذا خوردن باید به طور جداگانه به ترتیب ۷۰ هزار و ۳۵ هزار دلار پرداخت می کرد.

 

علاوه بر این، تیم انتخاباتی ترامپ در همین راستا روز دوشنبه با ارسال ایمیل هایی به هواداران رئیس جمهوری آمریکا از آنها خواستند تا با اهدای «حداقل ۵ دلار» به «اعمال فشار بر دمکرات ها» در مورد ساخت دیوار مرزی، کمک کنند.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.