سرهنگ محمدرضا موسوی با اعلام این خبر گفت: ساعت ۱۱ روز هجدهم بهمن ماه سال جاری، خانمی جوان با مراجعه به کلانتری عنوان داشت از یکی از شهرهای شمالی ایران به تهران آمده تا از پسر جوانی که به زور طلاهایش را به مقدار ۶۴ گرم سرقت کرده بود، شکایت کند.

وی ادامه داد: این خانم جوان در توضیح ماجرا اظهار داشت که چندی پیش با پسری آشنا شدم که در کنار یک ویلای لوکس به همراه ماشین شاسی بلند و گرانقیمتش عکسی انداخته بود و آن عکس را روی پروفایلش قرار داده بود. این پسر جوان که مدعی بود نیاز مالی ندارد و دنبال ازدواج با یک خانم نجیب و سرسنگین است، از من خواستگاری کرد و من نیز بعد از گذشت چند وقت از آشنایی‌‌مان، پیشنهاد او را پذیرفتم و یک روز که برای آشنایی بیشتر با او، به تهران آمده بودم، تمامی طلاهای همراهم را به زور از من سرقت کرد و متواری شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: با تشکیل پرونده مربوط به این سرقت، تصاویر سارق مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد او یکی از اهالی منطقه یافت‌‌آباد تهران است که با مراجعه ماموران به خانه پدری‌‌اش، خانواده وی مدعی شدند به قهوه‌‌خانه‌‌ای در همین محدوده رفته است.

موسوی افزود: سریعا تیمی از ماموران عملیات کلانتری با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند و با توجه به حساسیت موضوع، متهم را در قهوه‌‌خانه‌‌‌ای در همین محدوده دستگیر کردند و به کلانتری دلالت دادند.

وی ادامه داد: متهم که در ابتدای امر خودش را فرد دیگری معرفی می‌‌کرد، وقتی با شاکی روبه‌رو شد، لب به اعتراف گشود و صراحتا به سرقت از این خانم جوان اعتراف کرد.

رئیس کلانتری ۱۵۱ یافت‌‌آباد افزود: متهم اقرار کرد که با طراحی نقشه‌‌ای و عکس انداختن در کنار ویلاهای لوکس و با ماشین‌‌های گرانقیمت عکس تصمیم می‌‌گرفته، خانم‌‌های در شرف ازدواج را گول زده و با کشاندن آنها به محلی خلوت، از آنها طلا و جواهرات گرانقیمت‌‌شان را سرقت می‌‌کرده است.

موسوی اضافه کرد: با توجه به حساسیت موضوع و احتمال سریالی بودن جرائم وی، متهم به همراه پرونده‌‌اش در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم آگاهی پایتخت قرار گرفت و تحقیقات برای مشخص شدن سرقت‌‌های احتمالی دیگر متهم ادامه دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.