امیر مهدی هادیان در حاشیه یازدهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) در جمع خبرنگاران گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخار آن را دارد که میزبان یازدهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) باشد. این جشنواره با تدبیر ستاد کل نیروهای مسلح هر ساله برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش افزود: این جشنواره با هدف تکریم جایگاه مقدس سربازی و امر مقدس سربازی است که در ۱۰ محور برای انتخاب سربازان نمونه برگزار شد و با توجه به اینکه امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است نام جشنواره به چهل سال استمرار و مهارت‌آموزی مزین شده است.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در مورد استفاده مفید سربازان و نیروهای مسلح از امر سربازی خاطر نشان کرد: بر اساس منویات رهبر انقلاب به مهارت‌آموزی و آشنا شدن با ارزش‌های انقلاب و آموزش‌های مفید برای سربازان و نقش این مهم در آینده آنها توجه شده است.

امیر هادیان همچنین گفت: این جشنواره به صورت مجزا در یگان‌های نیرو برگزار شده و امروز منتخبین نیروی هوایی به عنوان الگو در سطح ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی معرفی می‌شوند.

وی اضافه کرد: این جشنواره نشان می‌دهد که جوانان در دوران سربازی می‌توانند در بستری که در نیروهای مسلح فراهم است استعدادهای خود را به بروز و ظهور برسانند.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه سربازان در ارتقای نیروی دفاعی نیروهای مسلح نقش اصلی را ایفا می‌کنند، یادآور شد: جوانانی که سربازی نیامدند بدانند که دوران سربازی فضای بسیار خوبی برای کسب تجربه است که بعد از پایان دوران سربازی برای آنها مفید است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.