ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان بازی این تیم با استقلال خوزستان گفت: بازی خوبی بود و نتیجه قابل قبولی کسب کردیم. از بازیکنان و کادرفنی تیم نیز تشکر می‌کنیم که دل هواداران را شاد کردند.

او درباره وضعیت مالی باشگاه نیز گفت: وضعیت مالی باشگاه نه خوب است و نه بد. ما در حال مدیریت هزینه‌ها هستیم. در حوزه درآمدزایی و اسپانسرینگ کار کرده‌ایم تا هزینه‌ها جبران شود چرا که هزینه‌ها با توجه به شرایط تورمی و قیمت ارز، افزایش یافته است.

عرب همچنین درباره بیانیه‌نویسی و اعتراض به داوران گفت: این مسائل، فنی است و الآن نمی‌خواهم درباره داوران صحبت کنیم. معتقدیم کمیته داوران باید استفاده از VAR را جدی‌تر بگیرد. ما در این زمینه همکاری لازم را خواهیم داشت. با این حال درباره حق و حقوق باشگاه نیز تا آخر پیگیری‌های لازم را خواهیم کرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا قرارداد بشار رسن تمدید می‌شود یا نه، عنوان کرد: مشکلی برای تمدید قرارداد رسن نداریم.

او افزود: ما بدون حاشیه برای رسیدن به قهرمانی تلاش می‌کنیم و همه سازوکار رسیدن به آن را فراهم می‌کنیم. سعی می‌کنیم از حاشیه‌ها نیز دور باشیم. از هواداران هم می‌خواهیم سعه صدر داشته و تیمشان را برای رسیدن به پیروزی تشویق کنند.

عرب در پایان درباره شایعات مربوط به انتخاب برانکو به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: اسامی‌ها گمانه‌زنی است. دو شب پیش با آقای وزیر جلسه داشتم و کم‌کم درحال نهایی شدن است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.