تیم‌های استقلال و تراکتورسازی در چارچوب لیگ برتر، امروز (جمعه) از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند. نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه نخست

این دیدار با با نمایش محتاطانه دو تیم به خصوص استقلال آغاز شد. تراکتورسازی در این دیدار با استفاده از هافبک‌های خلاقی که در اختیار داشت، توپ و میدان را در اختیار داشت اما از مالکیت توپشان استفاده خاصی نکردند و موقعیت خطرناکی نداشتند. سرخ‌پوشان تراکتورسازی تا دقیقه ۳۰ بازی اجازه حمله به استقلال ندادند و مالکیت توپ را در نیمه زمین استقلال در اختیار داشت اما به جز چند ضربه ایستگاهی، دستاورد دیگری برای شاگردان جرج لیکنز نداشت.

از دقیقه ۳۰ بازی، استقلالی‌ها از لاک دفاعی خارج شدند و با ایجاد چند موقعیت نصفه و نیمه، خودشان را به دروازه تراکتورسازی نزدیک کردند اما حملات آبی‌پوشان هم خطرناک نبود تا بازی با همان نتیجه بدون گل پیگیری شود. در دقیقه ۳۳ که استقلال در حال حمله بود، داریوش شجاعیان به خاطر اعتراض به اشکان خورشیدی، داور بازی از او کارت زرد دریافت کرد.

در نهایت، نیمه نخست این دیدار بی‌کیفیت با نتیجه بدون گل به پایان رسید. از نکات مشهود در این نیمه، کیفیت نامناسب چمن ورزشگاه یادگار امام و خطاهای مکرر بازیکنان دو تیم بود.

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، پژمان منتظری، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، امید نورافکن، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، وریا غفوری، مرتضی تبریزی

ترکیب تراکتورسازی: محسن فروزان، ایمان سلیمی، محمد طیبی، دانیال اسماعیل‌فر، احسان حاج‌صفی، مهدی مهدی پور، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، یوکیا سوگیتا، اشکان دژاگه، آنتونی استوکس

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.