احمد امیرآبادی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی این بیانیه را به شرح ذیل قرائت کرد:

«بسم الله الرحمن الرحیم

امروز سپاه پاسداران در تمامی عرصه‌های دفاعی، علمی، فرهنگی و اجتماعی و حتی کمک به معیشت مردم و اشتغال پیشتاز بوده و بسی جای خوشحالی و خرسندی است که این مجموعه همواره و در بسیاری از زمینه‌ها برگ زرینی به افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران افزوده است.

اخیراً صیادان منطقه‌ی جنوب کشور دغدغه‌هایی داشتند که کشتی‌های خارجی با حمایت سازمان شیلات ایران و با سیستم‌ها و تجهیزات پیشرفته انواع گونه‌های آبزیان را صید می‌نمودند و این اقدام ضمن آسیب جدی به زیستگاه ماهیان، آبزیان منطقه، باعث افزایش قیمت ماهی و ضربه زدن به اشتغال در دریا شده است.

این اقدام به جا و شایسته سپاه پاسداران به عنوان اقدامی جهادی و انقلابی از سوی فرزندان ملت در نیروی دریایی سپاه انقلاب بارقه‌ای از امید و باور را در مردم و به ویژه صیادان منطقه را ایجاد کرد و اطمینان آنها را به این نیروها پیش از گذشته نمایان ساخت. امید است دستگاه قضائی نیز اشد مجازات را برای کسانی که با استفاده از رانت‌ها قصد اخلال و نارضایتی در مردم را داشته و دارند اعمال نمایند.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر و قدردانی از فرمانده سپاه انقلاب اسلامی و نیروهای تحت امر وی به ویژه نیروی دریایی از خداوند متعادل برای شما همکاران موفقیت روزافزون و توفیق خدمت به مردم عزیز تحت فرماندهی مدبرانه‌ی فرمانده کل قوا را مسئلت داریم.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.