در پایان جلسه علنی روز پنج شنبه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور قرائت شد.

این تذکرات به شرح زیر است: 

- تذکر جبار کوچکی‌نژاد، یعقوب شیویاری و ذبیح‌الله نیک‌فر نمایندگان رشت، میانه و لاهیجان  به وزیر صنعت در مورد اینکه به چه مجوزی بیش از قیمت خودرو از مردم هزینه خودرو دریافت می‌کنید. 

- تذکر علی‌محمد مرادی نماینده مردم قروه به وزیر علوم مبنی بر اینکه به چه دلیل دانشگاه آزاد اسلامی شان و جایگاه ارباب رجوع را رعایت نمی‌کند. 

- تذکر سیدتقی کبیری و اکبر رنجبرزاده نمایندگان خوی و اسدآباد به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد اینکه چرا در راستای رفع مشکل بیمه قالیبافان اقدام صورت نمی‌گیرد. 

- تذکر جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد به وزیر اقتصاد مبنی بر اینکه به چه دلیل بر عملکرد بانک‌های قرض‌الحسنه خصوصی علی‌الخصوص بانک کوثر نظارت نمی‌شود. 

- تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر به وزیر اطلاعات مبنی بر اینکه باتوجه به حادثه تروریستی اخیر در استان سیستان و بلوچستان افزایش تدابیر امنیتی برای جلوگیری از تکرار اینگونه حوادث ضروری است.

- تذکر علیم یارمحمدی نماینده مردم زاهدان به وزیر بهداشت مبنی بر اینکه آیا فعالیت مدیران دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در مطب‌های خصوصی دارای وجاهت قانونی است یا خیر؟ 

- تذکر محسن علیجانی زمانی،‌ ابوالفضل سروش، طیبه سیاوشی، محمدرضا تابش و اکبر رنجبرزاده نمایندگان تهران،  اردکان و اسدآباد  به وزیر ورزش و جوانان در مورد اینکه چرا به بهانه خصوصی‌سازی فضای ورزشی از مردم و هیات‌های ورزشی گرفته می‌شود.

- تذکر سید محمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر به وزرای اطلاعات و امور خارجه ضرورت رسیدگی به ارتباطات غیرمتعارف، غیررسمی و غیرقانونی اعضای سفارتخانه‌های خارجی و ملاقات با سمن‌های ایرانی، اتاق‌های بازرگانی و برخی از مسئولان دولتی به ویژه در استانداری‌ها و به وزیر کشاورزی ضرورت جلوگیری از اقدامات ادارات غله کشور در کاهش سهمیه آرد نانوایان آزادپز کشور

- تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی و اکبر رنجبرزاده نمایندگان مردم شاهین‌شهر و اسدآباد در تذکری به وزیر کشاورزیدر مورد نابسامانی موجود در بازار گوشت که اقتضا می‌کند نسبت به تامین و توزیع مناسب این کالای اساسی برنامه عملی و جدی داشته باشید. 

- تذکر محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان  به رئیس‌جمهور و وزرای دادگستری و جهاد کشاورزی  مبنی بر اینکه چرا با مافیای واردات نهاده‌های بخش طیور به ویژه مرغ برخورد نمی‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.