کاظم صدیقی عصر پنج شنبه در مراسم هفتمین  روز شهادت ۲۷ شهید مدافع امنیت در گلستان شهدای اصفهان، با بیان اینکه شهدای اصفهان از منظر کمی و کیفی در کشور سرآمد هستند، اظهار داشت: شهیدان بزرگ این شهر مانند شهید خرازی، ردانی پور و کاظمی جلوه‌ای از توحید هستند و در رأس شهدای اصفهان نیز شهید مظلوم آیت الله بهشتی قرار دارد که نقش بسزایی در کور کردن فتنه‌ها و مقابله با توطئه‌ها علیه انقلاب داشتند.

وی با بیان اینکه در دین اسلام و مبانی شرع تکلیف ما در برابر فسادها به خوبی مشخص شده است، بیان داشت: شهدا هدفی جز محقق کردن دستورات الهی نداشتند، اگر مستضعفین علیه مستکبرین قیام کنند و افراد جفا دیده علیه جفاکاران بپا خیزند بنابر دستورات قرآن کریم عمل کرده‌اند.

هدف نهایی دشمنان از راه اندازی فتنه در سوریه قتل عام پیروان اهل بیت(ع) بود

 امام جمعه موقت تهران با تاکید بر دستاوردهای جنبش‌های مردمی جبهه مقاومت در کشورهای مختلف منطقه، ابراز داشت: هدف نهایی دشمنان از راه اندازی فتنه در سوریه قتل عام پیروان اهل بیت(ع) بود، این فتنه با تخریب قبور مطهر خاندان مطهر ائمه و مکان های مقدس در این کشور آغاز شد.

 وی افزود: آمریکا با استفاده از ترفندهای مختلف اقدام به تربیت گرگهای خطرناکی کرده است تا با رقم زدن جنایات مختلف و توطئه‌های گسترده بتوانند انقلاب اسلامی و تشیع را نابود کنند.

صدیقی تصریح کرد: آمریکایی‌ها و استکبار جهانی نیروهایی تربیت کرده‌اندکه با استفاده از پول‌های عربستان سعودی در منطقه حضور پیدا کنند و در نهایت بشار اسد را سرنگون کنند.

ملت انقلابی و ولایتمدار ایران با بصیرت بی بدیل خود مانعبه نتیجه رسیدن  فتنه‌های دشمنان هستند

وی با بیان اینکه در همان ابتدای ایجاد فتنه در کشور سوریه رهبر معظم انقلاب فرمودند بشار اسد باید بماند و می‌ماند، تاکید کرد: در کشور ما نیز فتنه‌ای در سال ۸۸ به منظور براندازی نظام شکل گرفت و فتنه گران تلاش کردند تا توطئه‌هایی که از سوی اروپا و آمریکا طراحی شده بود را در کشور پیاده کنند اما امت انقلابی و ولایتمدار با بصیرت و بیداری به خیابان‌ها آمدند و مانع این فتنه و موفقیت آن در کشور شدند و این بصیرت را همواره سپری محافظ برای دفاع و حمایت از نظام و انقلاب قرار داده‌اند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به قرآنی بودن مبانی قیام عاشورا تصریح کرد: اگر مجاهدین، رزمندگان و شهدای مرزبان ما نبودند و ملت بر علیه دشمنان بسیج نمی‌شدند امروز نمی‌توانستیم برای شهدا مراسم بگیریم و خبری از مسجد، قرآن و معراف مکتب اهل بیت(ع) نبود.

وی اشرافیت و اشرافی‌گری را از مسائلی عنوان کرد که باعث آزردگی خاطر مردم می‌شود و اظهار داشت: زمانی که برخی افراد اهل خودفروختگی به دشمنان باشند و به مسائل مهم کشور توجه نداشته باشند مردم ناراحت خواهند بود.

شهدا از نثار خون خود اهداف و منافع مالی و مادی را دنبال نمی‌کردند

صدیقی با بیان اینکه شهدا از نثار خون خود اهداف و منافع مالی و مادی را دنبال نمی‌کردند، تصریح کرد: به همین دلیل است که با وجود مشکلات مالی و اقتصادی باز هم مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور دارند، مردم ما با چشم باز برای اسلام و داشتن حکومت اسلامی انقلاب کردند و امروز هم با همین بصیرت و نگاه انقلابی حامی انقلاب اسلامی هستند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.