در جلسه علنی نوبت عصر دوشنبه مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۹۸ حسینعلی حاجی دلیگانی در تذکری خطاب به لاریجانی، گفت: بنده چندین ماه است که تحقیق و تفحص از دیوان محاسبات را تقدیم هیئت رئیسه مجلس کردم اما این تحقیق و تفحصل در هیئت رئیسه، گیر کرده و علت آن مشخص نیست.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: تحقیق و تفحص را پیگیری می کنیم.

در ادامه حسینعلی حاجی دلیگانی در تذکر دیگری، گفت: تحقیق و تفحص از ساختار مجلس نیز ارائه شد اما پس از مدتی متوقف شده است.

وی ادامه داد: قانون منع به کارگیری بازنشستگان در مجلس شورای اسلامی اجرایی نشده و هنوز برخی مدیران بازنشسته در مجلس حضور دارند.

هیچ مدیر بازنشسته ای در مجلس نداریم

در ادامه علی لاریجانی در پاسخ به وی گفت: ما هیچ مدیر بازنشسته ای در مجلس نداریم و همه مدیران بازنشسته کنار گذاشته شده اند اگر می توانید یک نمونه به ما معرفی کنید بعد پشت تریبون در این خصوص صحبت کنید.

حسینعلی حاجی دلیگانی ادامه داد: قانون شفاف سازی حقوق مدیران در خصوص نمایندگان اجرایی شده است اما هنوز درباره مدیران مجلس اجرایی نشده است.

رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: بنده در هیئت رئیسه مجلس اعلام کردم شفاف سازی حقوق درمورد نمایندگان و مدیران مجلس اجرایی شود و برای هر دو اجرایی شده است و حقوق مدیران مجلس و نمایندگان هم اکنون بر روی سایت است.

وی گفت: دولت ادعای بلاوجهی کرد که حقوق مدیران روی سامانه نیست، ما بررسی کردیم، الان حقوق مدیران بر روی سامانه شفاف است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.