نیکی هیلی روز سه شنبه این مطلب را در یادداشت توئیتری خود اعلام کرد. اهداف این گروه در بخش بین الملل اینگونه تشریح شده است:

«در خارج از کشور، تعداد روز افزون رژیم های سرکش امنیت ما را تهدید می کند و به دنبال آن هستند که بین ما تفرقه ایجاد شود. تروریسم اسلامی رادیکال تحت حمایت ایران، به کشتن مردم بی گناه آمریکایی تهدید می کند. چین کمونیست نفوذ خود را در سراسر جهان گسترش می دهد. کره شمالی همچنان دارای سلاح های هسته ای است که می تواند به ما ضربه بزند. روسیه در انتخابات ما دخالت و به کشورهای همسایه حمله می کند.

دیکتاتورهای سوسیالیست در ونزوئلا، کوبا و نیکاراگوئه در حیاط خلوت خودمان، مردم خود را تحت ستم قرار می دهند و از انتقال مواد مخدر برای حمله به آمریکا استفاده می کنند.

ما شاهد شیاطین واقعی در سراسر جهان هستیم. ما هرگز مبارزه خود را برای عظمت بخشیدن به آمریکا متوقف نمی کنیم اما ما باید آن را با هم انجام دهیم.

ما باید به یاد داشته باشیم که آنچه که ما را به عنوان آمریکایی ها متحد می کند، قوی تر از چیزی است که ما را در خطوط سیاسی تقسیم می کند. هر یک از ما نقش مهمی ایفا می کند و ما نیاز داریم که در کنارمان باشید تا کشورمان را سالم، قدرتمند و موفق نگهداریم.»

در این مرامنامه، تعهد گروه «فرصت برای همه» عنوان شده و آمده است:

«ما هر آمریکایی را برای دستیابی به رویای آمریکایی از طریق حمایت از امنیت، منافع و ارزش هایشان کمک خواهیم کرد.

شهروندان بسیار آگاه و فعال برای حفظ قدرت و امنیت کشور ضروری هستند. «ایستادن برای آمریکا» اطلاعاتی را برای آمریکایی های اصیل فراهم خواهد کرد تا خطرات و فرصت هایی را که در اینجا در داخل و خارج از کشور مواجه هستیم را برجسته کند. «ایستادن برای آمریکا» از سیاست هایی حمایت می کند که کشور ما را در تمامی سطوح دولت، رسانه ها و فرهنگ وسیع تقویت می کند».

نیکی هیلی حدود ۲ سال به عنوان عضو کابینه ترامپ و نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل متحد فعالیت کرد اما با پایان یافتن سال ۲۰۱۸، او نیز به کار خود در این مسئولیت پایان داد.

محافل رسانه ای می پنداشتند که او قصد نامزدی ریاست جمهوری برای سال ۲۰۲۰ را دارد اما در روز اعلام خبر کناره گیری، تصریح کرد که در این انتخابات حضور نخواهد داشت.

به نظر می رسد هیلی با تشکیل این گروه، می خواهد برای فعالیت بلند مدت به ویژه انتخابات بعدی کنگره و ریاست جمهوری ۲۰۲۴ سرمایه گذاری کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.