جلسه هیأت وزیران امروز چهارشنبه ۸ اسفند برگزار شد و خبرنگاران در حیاط دولت منتظر اعضای کابینه بودند تا به موضوعات روز حوزه تحت مسئولیت شان پاسخ بگویند.

البته محمدجواد ظریف بعد از ردشدن استعفایش، برای حضور در مراسم استقبال رسمی از نخست وزیر ارمنستان همراه رئیس جمهور در مجموعه تاریخی – فرهنگی سعد آباد حضور داشت.

خبرهای مربوط به گرانی کالا و خدمات و دغدغه های مردم از مهمترین موضوعاتی بودند که خبرنگاران می خواستند از اعضای تیم اقتصادی دولت سوال کنند اما فرصت طرح این سئوالات فراهم نشد.

فرهاد دژپسند وقتی با درخواست خبرنگاران برای پاسخ به سئوالات مواجه شد، اعلام کرد که جلسه ای دارد و باید سریع خود را به آنجا برساند. او قول داد که در روزهای آینده با اصحاب رسانه نشست خبری بگذارد و به همه سئوالات آنها پاسخ گوید.

بیژن نامدار زنگنه نیز فقط در جمله ای کوتاه به ادعای کریمی قدوسی نماینده عضو جبهه پایداری در مجلس شورای اسلامی مبنی بر استعفای خود از دولت واکنش نشان داد و گفت: بگردند تا بگردیم. استعفای ظریف هم به هم خورد.

اما بعد از رفتن این دو عضو تیم اقتصادی دولت، سایر اعضا اعم از نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور، نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، حجتی وزیر جهادکشاورزی، رضا رحمانی وزیر صمت و اسلامی وزیر راه و شهرسازی از ساختمان پاستور خارج و وارد حیاط دولت نشدند.

علت عدم حضور آنها برگزاری جلسه اقتصادی با حضور جهانگیری اعلام شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.