روح الله باقری درباره شایعه دوپینگی که از او در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: می توانید از آقایان ستوده و نوروزی و کمیته ضد دوپینگ سوال کنید که من اصلا تست دوپینگ نداده ام و چگونه برخی می گویند نتیجه دوپینگ من مثبت آمده است؟ عدم حضور من در ترکیب استقلال به دلیل تصمیم کادرفنی است و من به این تصمیم احترام می گذارم و هر زمان که صلاح بدانند با تمام توان برای پیراهن استقلال به میدان می روم و در غیر این صورت نیز در تمرینات شرکت می کنم و برای تیم آرزوی موفقیت دارم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال در بخش بعدی صحبت های خود، تصریح کرد: من به هیچ وجه اهل مصاحبه کردن نیستم و به همین دلیل یک رسانه تصمیم گرفته به این شکل برای من حاشیه درست کند. با مدیر برنامه های خود و یک وکیل مشورت نهایی را انجام می دهم و قطعا از این رسانه شکایت خواهم کرد تا دوباره دست به چنین اقداماتی نزند. قطعا با حضور در کمیته اخلاق و کمیته انضباطی از رسانه هایی که این اخبار را منتشر کردند، شکایت خواهم کرد.

باقری در بخش پایانی صحبت های خود خاطر نشان کرد: امیدوارم هر چه سریعتر کمیته ضد دوپینگ اعلام کند که این بازیکن که مخفف نام او ر.ب است، چه کسی است؟ زمانیکه این کمیته نام مخفف اعلام می کند یعنی تصمیم ندارد نام کامل را بگوید و نباید برخی رسانه ها با بد اخلاقی با آبروی دیگران بازی کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.