قالیباف گفت: این به معنای فروپاشی ذهنی و شایعات است و نباید به این مسائل اهمیت دهیم، اما جاهایی که مشکلات وجود دارد باید به درستی پیش رفت.

وی خاطرنشان کرد: اطمینان داشته باشید که محمدباقر قالیباف در زندگی شخصی خود هیچ کار اقتصادی و ثروت اندوزی حلال در زندگی انجام نداده و ان‌شالله تا آخر عمر هم انجام نمی‌دهم،

قالیباف در پاسخ به سئوال درباره عملکرد شهرداری تهران گفت:  در حوزه مدیریتی که در شهرداری بودم نه بنا به نظر خودم بلکه بنا به نظر ۵ دستگاه نظارتی ما جزء دستگاه‌های منحصر به فردی از لحاظ کاهش فساد در سیستم بودیم.

وی بیان کرد: اگر مدیر و مسئولی در سازمانی متوجه شود که فردی از اطرافیان و یا همکاران خطا و فساد می‌کند اگر کوچکترین مماشاتی با آن فرد انجام دهد بدتر و فاسدتر از کسی است که با آن برخورد نکرده، ما در هر کجا مدیریت کردیم این اصل را رعایت کردیم، برخی اوقات صحبت‌هایی کرده و نسبت می‌دهند اما وقتی تحقیق می‌شود خلاف آن ثابت می‌شود.

اظهارات قالیباف در حالی بیان می شود که قائم مقام وی در شهرداری تهران به اتهام فساد بزرگ اقتصادی در زندان است . همچنین نهادهای نظارتی واگذاری برخی املاک موسوم به پروند املاک نجومی را تایید کرده اند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.