بارسلونا برای ششمین سال پیاپی توانست به فینال جام حذفی اسپانیا صعود کند از طرفی فاصله ۹ امتیازی رئال با صدر جدول امید کهکشانی‌ها برای قهرمانی در رقابت‌های این فصل را به حداقل رسانده‌است تا فشار روی رئالی‌ها بیشتر از گذشته شود.

نام‌های زیادی برای سرمربیگری رئال در فصل بعد مطرح شده که یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های باشگاه ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی است که اتفاقا سابقه‌ حضور در مادرید را در کارنامه دارد.

با خروج رونالدو در ابتدای فصل از مادرید و جدایی زیدان از جمع رئالی‌ها انتقادات از پرز به اوج خود رسیده و پیش بینی می‌شود در صورت انتخاب مورینیو به عنوان سرمربی رئال احتمالا موضع‌گیری هواداران نسبت به فلورنتینو پرز، مالک باشگاه رئال مادرید بیشتر شود.

از طرف دیگر مصاحبه‌ کالدرون رئیس سابق باشگاه رئال می‌تواند باعث تقویت این شایعات شود. کالدرون در مصاحبه با آ اس اعلام کرد: یک احساس، و شاید چیزی فراتر از احساس باشد که به من می‌گوید مورینیو فصل آینده سرمربی رئال خواهد شد!

رئالی‌ها در دیدار شنبه شب فرصت جبران نتیجه بازی قبل را دارند اما مطمئنا پرز باید به دنبال نام‌هایی بزرگتر از سولاری برای حضور روی نیمکت رئال باشد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.