استقلال خوزستان در شرایطی موفق به برتری برابر سپیدرود شد که دقایق پایانی این بازی با خشم و درگیری هواداران و افراد کنار زمین با بازیکن جوان استقلال خوزستان جنجالی شد.

سپیدرود که امیدوار بود در این دیدار خانگی و در غیاب علی کریمی که از مالکیت و مسوولیت در باشگاه کناره‌گیری کرده بود، به نتیجه لازم دست یابد و نظر سرمربی محبوب سابق خود را تغییر دهند، در نهایت به گل اول نیز دست یافتند و برنده راهی رختکن شدند اما در ادامه و در نیمه دوم شرایط کاملا متفاوت دنبال شد و در نهایت با شکست سرخپوشان به پایان رسید.

سوت داور این بازی اما همه ماجرا نبود؛ درگیری‌های بزرگی در پایان رخ داد که منجر به اخراج دو بازیکن از دو تیم شد. حمید طاهرخانی، بازیکن سابق پرسپولیس که به صورت قرضی راهی سپیدرود شده، ابتدا با توجه به شادی تحریک کننده مجتبی رمضانی با این بازیکن درگیری لفظی پیدا کرد و شدت گرفتن آن باعث شد تا دیگر بازیکنان نیز به این ماجرا ورود کنند. در نهایت در شرایطی که طاهرخانی و رمضانی قصد حضور در رختکن را داشتند، زاهدی فر داور این بازی هر دو بازیکن را فراخواند و با نشان دادن کارت قرمز آنها را اخراج کرد. این مساله با توجه به درگیری دو بازیکن کاملا قانونی بود و هر دو بازیکن تاوان ماجرایی که شکل داده بودند را دادند.

 

در نهایت اما در حالی که هواداران سپیدرود کاملا در شوک و التهاب سقوط بعد از این شکست بودند، دیگر بازیکن استقلال خوزستان ماجرا را بدتر کرد. محمدرضا مظاهری، بازیکن جوان استقلال خوزستان پیش از حضور در رختکن به سمت سکوها رفت و به شکلی عجیب خوشحالی کرد و کلماتی را فریاد زد که اگر فنس‌ها مانع نبودند شاید اتفاق تلخی را رقم می‌زد. حرکت این بازیکن جوان بی شباهت به حرکت کارلوس کی‌روش بعد از پیروزی برابر کره جنوبی در مسیر جام جهانی برزیل نبود.

 

این حرکت مظاهری باعث شد تا بازیکنان سپیدرود، کادرفنی، لیدرها و حتی عکاسان و افراد کنار زمین به سمت این بازیکن یورش برده و به دنبال این باشند تا پاسخ این بی احترامی او را با درگیری بدهند که با دخالت نیروی انتظامی و وساطت نیمکت مقابل ماجرا فیصله یافت.

 

موضوعی که در نشست خبری نیز با واکنش کریم قنبری، سرمربی استقلال خوزستان همراه بود و او با محکوم کردن حرکت بازیکن جوان تیمش اعلام کرد که با او برخورد خواهد کرد.

با این حال با اخراج حمید طاهرخانی و رمضانی از دو تیم سپیدرود و استقلال خوزستان، این دو قادر به همراهی تیم خود در دیدار هفته آینده نخواهند بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.