نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد، انگلیس شایستگی طبقه‌بندی تروریست‌ها و غیرتروریست‌ها در جهان را ندارد زیرا حامی اسرائیل بوده، از تروریسم تکفیری حمایت می‌کند و بخشی از ائتلاف متجاوز علیه ملت‌هاست که به یمن و سوریه حمله کرده است.

به نقل از سایت شبکه المنار، وی در سخنرانی خود گفت، این انگلیس است که به کارنامه حسن رفتار نیاز دارد و دادن این کارنامه به هرکس آن هم به هر بهانه و به هر دلیلی کفایت نمی‌کند. حزب‌الله در نگاه ملتش و در نگاه سراسر منطقه مقاومتی شریف است و تصمیم انگلیس درباره تروریست خواندن این حزب‌ موجب محکومیت این کشور شده و تاکیدی بر این امر است که لندن به تاریخ سیاه خود در استعمارگری عادت دارد. این طبقه‌بندی نشان افتخار بیشتری برای حزب‌الله و شاهدی بر تاثیر روزافزون آن در ارائه تصویر الگوی آزادگان جهان است.

از سوی دیگر نعیم قاسم معتقد است، فساد دین، طایفه، مذهب و حزبی ندارد، فساد بیماری اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و اخلاقی است که به ویژه در مواضع قدرت، نفوذ و پول همه شهروندان را آزار می‌دهد.

وی افزود، پس از اینکه دبیرکل حزب‌الله لبنان نیت این حزب درباره مبارزه با فساد را اعلام کرد، تقریبا همه مسؤولان در همه احزاب و گروه‌ها تصریح کردند، خواستار مبارزه با فساد هستند. بنابراین تنها شخصی که مرتکب می‌شود باید محکوم شود نه گروه این فرد که وی عضو آن است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.