مجید کیان پور عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تشریح مباحث مطرح شده در کمیسیون عمران مجلس، گفت: در نشست امروز گزارش کارگروه ویژه این کمیسیون درباره طرح پیش فروش ساختمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: طرح پیش فروش ساختمان در ماه‌های گذشته برای بررسی بیشتر به کارگروه ویژه ارجاع شد، البته کمیسیون عمران به عنوان کمیسیون فرعی و کمیسیون قضائی و حقوقی به عنوان کمیسیون اصلی، طرح را مورد بررسی قرار دادند.

نماینده مردم پلدختر در مجلس افزود: در نشست امروز کمیسیون عمران مجلس مقرر شد که گزارش کارگروه درباره طرح پیش فروش ساختمان با حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی تا امشب رسیدگی شده و جمع بندی نهایی درباره مفاد طرح مذکور صورت گیرد، پس از آن گزارش نهایی به کمیسیون قضائی و حقوقی ارجاع شود.

وی با اشاره به بررسی طرح تقاضای تحقیق و تفحص از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس، گفت: این موضوع با حضور مسئولان مربوطه مورد رسیدگی قرار گرفت و تابش رئیس بنیاد و نمایندگان متقاضی تحقیق و تفحص، توضیحات خود را درباره مسائل مرتبط ارائه کردند.

عضو کمیسیون عمران ادامه داد: طرح تحقیق و تفحص از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ۹ محور تدوین شده که اغلب موضوعات مربوط به عملکرد عمرانی بنیاد به ویژه در مناطق زلزله‌زده است.

کیان پور گفت: در نهایت در نشست امروز این کمیسیون مقرر شد که مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طی مدت یک هفته آینده گزارشی از عملکرد این بنیاد ارائه کنند و پس از آن متقاضیان طرح تحقیق و تفحص درباره توقف یا تداوم طرح مذکور تصمیم گیری می‌کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.